استقرار-542-راهدار-در-محورهای-گیلان<-span><-strong><-span><-p> " /> استقرار-542-راهدار-در-محورهای-گیلان<-span><-strong><-span><-p> " />
کد خبر : 5821 تاریخ انتشار : ۲۲آذر ۱۴۰۱ ساعت 16:40

سرپرست راهداری استان خبر داد

استقرار ۵۴۲ راهدار در محورهای گیلان


	استقرار 542 راهدار در محورهای گیلان

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از استقرار ۵۴۲ راهدار در قالب ۶۰ تیم در محورهای استان گیلان برای اجرای طرح زمستانه  خبر داد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ غلامعلی نیک‌فهم در رزمایش طرح زمستانی یگان‌های امدادی گیلان با بیان اینکه در این اداره کل عملیات میدانی را به عنوان فرمانده میدان دنبال می کنیم، گفت: پلیس راه یکی از دستگاه‌های مهم خدمات رسان در جاده هاست که در طول سال همکاری و تعامل خوبی برای خدمات رسانی به مردم بویژه در قالب طرح زمستانی دارد.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های امدادی و مدیران آنها در کنار نیروهای راهداری عنوان کرد: در اجرای این طرح ۶۰ اکیپ برای عملیات خدمات رسانی شامل ۵۷ گروه عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی در گردنه‌ها و راهدارخانه ها مستقر می شوند که در صورت بروز بارش برف خدمات لازم را ارایه می دهند.

نیک‌فهم با بیان اینکه ۵۳ راهدارخانه در گیلان فعال است، خاطر نشان کرد: از این تعداد ۳۲ راهداخانه ثابت و ۲۱ راهدارخانه سیار است ؛ ضمن اینکه ۵۴۲ نیرو با ۳۹۱ دستگاه برای خدمات رسانی در راه های استان در زمان بارش ها مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه زمستان امسال مانند سال گذشته زودتر آغاز شده‌است، خاطر نشان کرد: امسال در نخستین بارش ها در ۶ شهرستان استان برف بارید که نیروهای امدادی برای بازگشایی راه ها اقدام کردند.

وی همچنین تأکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان به تجهیز راهدارخانه‌ها به ماسه و نمک در زمان بارش برف و یخبندان اقدام کرده است.

رزمایش طرح زمستانی یگان‌های امدادی گیلان امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و مدیران دستگاه های مرتبط با این رزمایش از جمله پلیس راه، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، هلال احمر و  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید