تشدید-بازرسی-از-واحدهای-صنفی-گیلان-در-آستانه-شب-یلدا<-span><-span><-p> " /> تشدید-بازرسی-از-واحدهای-صنفی-گیلان-در-آستانه-شب-یلدا<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 5875 تاریخ انتشار : ۲۷آذر ۱۴۰۱ ساعت 23:19

مدیرکل صمت استان خبر داد

تشدید بازرسی از واحدهای صنفی گیلان در آستانه شب یلدا


	تشدید بازرسی از واحدهای صنفی گیلان در آستانه شب یلدا

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افزایش نظارت و تشدید بازرسی ها بر اقلام پرمصرف گیلان در آستانه شب یلدا در سراسر استان خبر داد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ تیمور پورحیدری در جلسه تنظیم بازار امروز استان گیلان در محل سالن الغدیر استانداری گفت: بازرسی ها بر قیمت فروش اقلام پرمصرف شب یلدا تشدید یافته است.

مدیرکل صمت گیلان افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضای عمومی جهت خرید اقلام کالاهای پرمصرف، طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۴ آذر ماه جاری آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

تشکیل ۶۲ اکیپ بازرسی در سطح گیلان برای نظارت بازار یلدا

دکتر پورحیدری از تشکیل ۶۲ اکیپ بازرسی در سطح استان خبر داد و گفت: در این گروه های بازرسی علاوه بر بازرسان این اداره کل ، بازرسان سایر ارگان های مرتبط از جمله اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بسیج و جهاد کشاورزی حضور پررنگ در سطح عرضه دارند.

وی با اشاره به رصد و پایش قیمت تمامی اقلام به صورت روزانه تشریح کرد: اولویت نظارت ها بر کالاهای پرمصرف نظیر آجیل ، تنقلات، شیرینی و شکلات، میوه و هندوانه است؛ همچنین بازرسی از میادین میوه و تره بار و واحدهای خرده‌فروشی در مراکز اصلی شهرهای استان مبنی بر رعایت ضرایب سود مجاز و نصب قیمت کالا در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول اجرای این طرح رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی و پاسخگویی به آنها از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ در کوتاهترین زمان ممکن در اولویت قرار دارد تا از هرگونه اجحاف در حق مردم جلوگیری به عمل آید.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید