حمایت-از-هیات-ها-را-در-راستای-ارتقا-موفقیت-های-ورزشی-ادامه-می-دهیم<-p> " /> حمایت-از-هیات-ها-را-در-راستای-ارتقا-موفقیت-های-ورزشی-ادامه-می-دهیم<-p> " />
کد خبر : 5932 تاریخ انتشار : ۵دی ۱۴۰۱ ساعت 10:28

مدیرکل ورزش گیلان:

حمایت از هیات ها را در راستای ارتقا موفقیت های ورزشی ادامه می دهیم


	حمایت از هیات ها را در راستای ارتقا موفقیت های ورزشی ادامه می دهیم

 مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: منابع مالی بر اساس ارزیابی و عملکرد هیات‌های ورزشی توزیع می‌شود و ما نیز همچنان حمایت های خود را ازهیاتها ادامه می‌دهیم تا موفقیت ورزشکاران در مسابقات مختلف به خصوص رقابت‌های جهانی و بین‌المللی بیشتر شود.

به گزارش نیمرخ گیلان به نقل از ایرنا، جهانبخش آرمان در مراسم تجلیل از ورزشکاران گیلانی حاضر در رقابت‌های فوتسال ناشنوایان جهان و پرورش اندام پیشکسوتان جهان در رشت به تلاش بیشترهیاتهای ورزشی برای تخصیص اعتبارات مالی اشاره کرد وافزود: برای موفقیت یک ورزشکار مولفه‌های زیادی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها خانواده است چون خانواده‌ها برای موفقیت یک ورزشکار زحمات زیادی می‌کشند.

وی افزود: مربیان وهیاتهای ورزشی نیز نقش بسزایی در موفقیتهای ورزشکاران دارند به خصوص مربیان که تلاش زیادی انجام می‌دهند تا یک ورزشکار مقام کسب کند و اکثر این مربیان نیز گمنام هستند اما تنها افتخار آنان این است که قهرمانی به قهرمانان کشور اضافه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: با این وجود انتظار داریم که عملکرد هیاتها برای توسعه ورزش در هر دو بخش قهرمانی و همگانی بیشتر شود چون منابع مالی فقط طبق عملکرد و فعالیت هیاتهای ورزشی توزیع خواهد شد.

وی به مقام‌های کسب شده توسط ورزشکاران گیلانی نیز اشاره کرد و افزود: درخشش ورزشکاران گیلانی در تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات جام جهانی در کشور مالزی و همچنین مدال‌آوری و درخشش ورزشکاران پرورش اندام در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ مایه مباهات و فخر جامعه ورزش کشور بویژه گیلانیان شد.

آرمان در ادامه به زیرساختهای ورزشی نیز اشاره و بیان کرد: با وجود اینکه زیرساختهای ورزشی در گیلان مناسب نیست اما همکاری و تعامل نهادها و ادارات مختلف همچون بهزیستی، سپاه، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، هلال احمر، کار و رفاه اجتماعی و سایر نهادها باعث شده تا مکانهای ورزشی بیشتری را در اختیار داشته باشیم.

در پایان این مراسم نیز از سیدعلی فیاض، علیرضا نصیری‌نژاد، سجاد و مهدی ندیمی بازیکنان گیلانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان، نعیم باقری مربی گیلانی دروازه‌بان‌ها وعلی‌اکبر رستم‌زاده مسئول پشتیبانی این تیم که مقام قهرمانی مسابقات ناشنوایان جهان را کسب کردند، تجلیل و تقدیر شد.

همچنین مدیرکل ورزش وجوانان گیلان از شهروز سمیعی، علی مودبی، بابک مدنی و عباس قاسمی که در مسابقات جهانی۲۰۲۲ پرورش‌اندام پیشکسوتان در تهران حضور یافتند، تجلیل و تقدیر کرد.

شهروز سمیعی در مسابقات پرورش‌اندام پیشکسوتان جهان سه مدال طلا و یک مدال نقره در رشته فیتنس چلنج و علی مودبی در رشته فیزیک مدال نقره را تصاحب کردند، ضمن اینکه بابک مدنی مقام چهارم را کسب کرد، بهتاش آرامی، عباس عابدینی‌پور و عباس قاسمی دیگر ورزشکاران گیلانی در مسابقات پرورش‌اندام جهانی ۲۰۲۲ به فینال راه یافته بودند.

 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید