شناسایی-9-باشگاه-ورزشی-متخلف-در-گیلان<-span><-span><-p> " /> شناسایی-9-باشگاه-ورزشی-متخلف-در-گیلان<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7073 تاریخ انتشار : ۲۸فروردین ۱۴۰۲ ساعت 16:28

مدیرکل ورزش وجوانان استان خبر داد

شناسایی ۹ باشگاه ورزشی متخلف در گیلان


	شناسایی 9 باشگاه ورزشی متخلف در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ۹ باشگاه ورزشی متخلف استان شناسایی شده و برای پلمب طی هفته جاری به اماکن نیروی انتظامی معرفی می‌شوند.
به گزارش نیمرخ گیلان به نقل از ایرنا، جهانبخش آرمان در پایان جلسه کمیته تخلفات باشگاه‌های ورزشی استان در رشت اظهار کرد: پس از بررسی شکایت‌های مختلف مردمی و مستندات تیم‌های بازرسی مصوب شد که ۹ باشگاه ورزشی به دلیل افزایش تعرفه، نگهداری و فروش مکمل‌های غیرقانونی و مواد نیروزا، رعایت نکردن شئونات اسلامی در باشگاه و نیز فضای مجازی خود، برای پلمپ به اماکن انتظامی معرفی می شوند.
جهانبخش آرمان افزود: همچنین باشگاه‌ها از انعکاس عکس و فیلم تمرینات بدون حجاب و خلاف عفت عمومی جامعه در فضای مجازی خودداری کنند وگرنه با آنها به طور قانونی برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: عدم همکاری یا ممانعت از ورود و بازرسی مامورین مجاز یا ناظرین فنی اداره کل ورزش و جوانان، افزایش تعرفه، تمدید نکردن به موقع پروانه باشگاه، عدم رعایت شعائر و شئون اسلامی به نحوی که اثرات منفی داشته باشد و آسیب جدی به حیثیت جامعه ورزشی وارد کند از جمله مهمترین تخلفات باشگاههاست که جرائمی چون لغو دائم پروانه و یا تعطیلی ۲ ماهه باشگاه‌ها را در پی خواهد داشت.
وی گفت: در این راستا نیز مردم و علاقمندان به ورزش می‌توانند شکایت خود را در زمینه تعرفه، عرضه و فروش و مصرف مکمل ها، داروهای نیروزا و بهداشت، عفاف و حجاب، اعتبار پروانه باشگاه‌ها به سامانه سامد، رسیدگی به شکایات، سایت www.۱۱۱.ir و یا تماس با شماره بازرسی یا امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کنند.
مدیرکل ورزش وجوانان گیلان بیان کرد: مردم همچنین می‌توانند برای رسیدگی به شکایات خود با واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل به شماره ۳۲۳۴۵۹۹۳ و امور باشگاه‌ها به شماره ۳۲۳۳۱۴۹۷ تماس بگیرند و یا به ادارات ورزش و جوانان شهرستان مربوطه مراجعه کنند.
آرمان خاطرنشان کرد: تشکیل تیمهای بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستانها با محوریت و مسئولیت روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای گیلان نیز آغاز شده و همچنین مسئولان اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کرده و به تمامی علاقمندان به ورزش، رعایت حجاب و عفاف را متذکر شوند.
پنجشنبه هفته گذشته نیز یکی از باشگاه‌های معروف در آموزش رشته‌ها رزمی و ایروبیک در استان گیلان و شهرستان رشت به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی از سوی ورزشکاران و مراجعه کنندگان پلمب و بسته شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید