بازدید-مدیرکل-محیط-زیست-گیلان-از-پاسگاه-سر-محیط-بانی-قلم-گوده-انزلی<-span><-span><-p> " /> بازدید-مدیرکل-محیط-زیست-گیلان-از-پاسگاه-سر-محیط-بانی-قلم-گوده-انزلی<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 5933 تاریخ انتشار : ۵دی ۱۴۰۱ ساعت 14:20

بازدید مدیرکل محیط زیست گیلان از پاسگاه سر محیط بانی قلم گوده انزلی


	بازدید مدیرکل محیط زیست گیلان از پاسگاه سر محیط بانی قلم گوده انزلی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از پاسگاه سرمحیط بانی قلم گوده بندر انزلی بازدید کرد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ حمزه عشوری به همراه معاونت توسعه مدیریت ،حقوقی و منابع انسانی ، رئیس اداره حراست و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان  با حضور در شهرستان  انزلی، از پاسگاه محیط بانی قلم گوده این شهرستان بازدید کردند.
در این نشست سید حسن جعفری، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و مهرداد جانی فرمانده پاسگاه سرمحیط بانی قلم گوده ، دغدغه ها و مشکلات کاری  و اجرایی را به سمع و نظر مدیر کل استان رساندند.
 مدیرکل محیط زیست گیلان نیز پس از استماع دغدغه ها و فعالیت های همکاران، بر ضرورت حفاظت هر چه بهتر از محیط زیست و لزوم رفع مشکلات شهرستان تأکید کرد.
عشوری ضمن  تشکر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی محیط بانان ، آنها را خط مقدم حفاظت از محیط زیست و انفال الهی دانست و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته حفاظتی  همکاران در تالاب انزلی قرار گرفت.
وی اظهار داشت:  زحمات شبانه روزی محیط بانان حقیقتا ستودنی است و قطعا تلاش خواهیم کرد با اقداماتی همچون  بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی این قشر زحمتکش و بی ادعا ، پاسخگوی بخشی از تلاش های شبانه روزی این عزیزان باشیم.
 مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان درپایان دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات حافظان محیط زیست  منطقه را صادر کرد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید