آمادگی-لازم-برای-مدیربت-بحران-در-شهرهای-گیلان<-span><-span><-p> " /> آمادگی-لازم-برای-مدیربت-بحران-در-شهرهای-گیلان<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 5965 تاریخ انتشار : ۸دی ۱۴۰۱ ساعت 10:05

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد

آمادگی لازم برای مدیربت بحران در شهرهای گیلان


	آمادگی لازم برای مدیربت بحران در شهرهای گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت:هماهنگی‌های لازم در همه شهرها برای مدیریت بحران با فرمانداران انجام شده تا هنگام بارش برف احتمالی دچار بحران نشویم.
به گزارش نیمرخ گیلان/ غلامعلی نیک‌فهم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران گیلان افزود: در این خصوص نیز۵۳ راهدارخانه تدارک دیده ایم تا در مناطق مختلف گیلان مستقر و هنگام بارش‌های احتمالی برف بتوانند به سرعت وارد عمل شده و وظایف خود را انجام دهند که این راهدارخانه‌ها برای امدادرسانی به مردم تجهیز می‌شوند.
وی ادامه داد: با اولین بارش برف نیز کار ما آغاز شد که البته فقط ۶ شهرستان شاهد بارش برف بودند و در ین راستا، ۲۰۰ هزار متر مکعب برف‌روبی را انجام دادیم و نقاط ضعف خود را در این بخش شناسایی کردیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اضافه کرد: هم اینک ۳۹۱ دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و عملیات پشتیبانی در گیلان وجود دارد و ۶۰ اکیپ نیز آماده هستند تا در هنگام بارش برف احتمالی وارد عمل شوند.
نیک‌فهم خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ۵۰ گردنه در گیلان وجود دارد که از این تعداد ۱۰ گردنه بسیار مهم و برف‌گیرند و به همین دلیل این مناطق به خوبی شناسایی شده تا هنگام بارش برف بتوانیم کار برف‌روبی و بازسازی جاده‌ها را به خوبی انجام دهیم.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید