«محمدرضا-امیری‌نژاد»-سرپرست-معاونت-میراث-فرهنگی-گیلان-شد<-span><-span><-strong><-p> " /> «محمدرضا-امیری‌نژاد»-سرپرست-معاونت-میراث-فرهنگی-گیلان-شد<-span><-span><-strong><-p> " />
کد خبر : 6016 تاریخ انتشار : ۱۱دی ۱۴۰۱ ساعت 17:28

با حکم ولی جهانی

«محمدرضا امیری‌نژاد» سرپرست معاونت میراث فرهنگی گیلان شد


	«محمدرضا امیری‌نژاد» سرپرست معاونت میراث فرهنگی گیلان شد

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، محمدرضا امیری‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل منصوب شد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ در جریان نشست شورای معاونین این اداره‌کل، آئین تکریم از تلاش‌های حسین رفیعیان، سرپرست اسبق معاونت میراث فرهنگی این اداره کل و معارفه محمدرضا امیری‌نژاد، سرپرست جدید این معاونت برگزار شد.
ولی جهانی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسین رفیعیان، طی حکمی محمدرضا امیری نژاد را به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان منصوب کرد.
در متن حکم آمده است:
جناب آقای «محمدرضا امیری‌نژاد» نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت میراث فرهنگی» اداره‌کل منصوب می‌شوید. امید است با رعایت کلیه قوانین و مقررات اداری در راه خدمت به میهن عزیزمان موفق و پیروز باشید.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید