کلیه-محورهای-روستایی-گیلان-باز-است<-span><-span><-p> " /> کلیه-محورهای-روستایی-گیلان-باز-است<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6215 تاریخ انتشار : ۲۵دی ۱۴۰۱ ساعت 21:55

مدیرکل راهداری گیلان:

کلیه محورهای روستایی گیلان باز است


	کلیه محورهای روستایی گیلان باز است

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه کلیه راه های استان اعم از اصلی و فرعی و روستایی باز است و تردد جریان دارد، گفت: از ۴۴۱ تن مخلوط نمک و ماسه جهت یخ زدایی در سطح محورها استفاده شده است.
به گزارش نیمرخ گیلان/ غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر کلیه راه های اصلی، فرعی و روستایی استان گیلان باز است، اظهار کرد: رانندگان در سطح محورهای مواصلاتی و شریانی گیلان در حال تردد هستند.
وی با اشاره به برودت هوا و یخ زدگی سطح جاده ها افزود: اگرچه راهداران در سطح محورها هستند، اما کاربران جاده ها باید نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته حدود یک میلیون و ۴۲۱ هزار مترمکعب برفروبی انجام شده است، تصریح کرد: همچنین طی این مدت ۴۴۱ تن مخلوط نمک و ماسه نیز جهت یخ زدایی در سطح محورها پاشیده شده است.
نیک فهم با اشاره به بارش ۸۵ سانتی برف در شهرستان رضوانشهر و یک متری در شهرستان تالش، گفت: کلیه راه های استان به غیر از محور پونل - خلخال(کیلومتر ۴۵ تا ۶۰) به دلیل کولاک و احتمال ریزش بهمن مسدود است که از محور اسالم - خلخال به عنوان جایگزین استفاده می شود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید