بانوان-ورزشکار-گیلان-امسال-۵۴-مدال-کسب-کردند<-span><-span><-p> " /> بانوان-ورزشکار-گیلان-امسال-۵۴-مدال-کسب-کردند<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6272 تاریخ انتشار : ۲۹دی ۱۴۰۱ ساعت 20:20

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

بانوان ورزشکار گیلان امسال ۵۴ مدال کسب کردند


	بانوان ورزشکار گیلان امسال ۵۴ مدال کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: از ۱۶۵ مدال پر افتخاری که ورزشکاران گیلان طی امسال در میادین ورزشی برای ایران کسب کرده اند، ۵۴ مدال متعلق به بانوان بوده است.
به گزارش نیمرخ گیلان/ جهانبخش آرمان در آئین تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان که در سالن شهید نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان و همه شهدای مدافع حرم و امنیت و سلامت و شهدای ورزشکار، اظهار کرد: وظیفه ما این است که مادران و همسران این شهدای بزرگوار را تکریم کرده و به مقام آنان ارج نهیم.
وی با اشاره به کسب افتخارات ورزشی قهرمانان کشور و استان در عرصه های ملی و بین المللی، گفت: از ۱۶۵ مدال پر افتخاری که ورزشکاران گیلان طی امسال در میادین ورزشی برای ایران کسب کرده اند، ۵۴ مدال متعلق به بانوان بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ورزشکاران و مربیان بانو در کنار سایر فعالیت های خود توانسته اند در ورزش نیز بدرخشند، گفت: امروز بسیاری از بانوان ورزشکار ما در کنار وظیفه خطیر مادری و مسئولیت خانه و خانواده به ورزش قهرمانی و همچنین قهرمان پروری پرداخته اند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
آرمان ضمن تشکر از حمایت های استاندار گیلان در زمینه توسعه زیرساخت های ورزشی استان عنوان کرد: با حمایت استاندار گیلان دغدغه ها در حوزه زیرساخت های ورزشی گیلان برطرف شده و همچنان حمایت های ایشان ادامه دارد.
وی افزود: ۹ سالن ورزشی مختص بانوان تحت عنوان «حجاب» که در سال‌های گذشته در اختیار مردان قرار داشت، مجددا در اختیار بانوان قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم در زمینه رشد ورزش همگانی و قهرمانی با کمک فرمانداران و شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا گام های موثری برداریم.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید