راه-اندازی14پروژه-صنعتی-گیلان-در-دهه-مبارک-فجر<-span><-span><-span><-strong><-p> " /> راه-اندازی14پروژه-صنعتی-گیلان-در-دهه-مبارک-فجر<-span><-span><-span><-strong><-p> " />
کد خبر : 6298 تاریخ انتشار : ۲بهمن ۱۴۰۱ ساعت 16:12

مدیر کل صمت گیلان خبر داد

راه اندازی۱۴پروژه صنعتی گیلان در دهه مبارک فجر


	راه اندازی14پروژه صنعتی گیلان در دهه مبارک فجر

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از راه اندازی ۱۴ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری یکهزار  و ۲۵۶ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰۷ نفر در دهه مبارک فجر خبر داد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ تیمور پورحیدری گفت: با تکمیل فرایند راه اندازی ۱۴ پروژه صنعتی استان گیلان، افتتاح آنها در ایام دهه مبارک فجر به تدریج در سراسر استان صورت خواهد پذیرفت.
وی با بیان اینکه تعدادی از این پروژه ها در مقیاس ملی ارزیابی می شوند، افزود: در میان واحدهای صنعتی قابل افتتاح، تعدادی طرح توسعه و تعدادی نیز کارخانه تازه تاسیس هستند که نوید رشد، توسعه و پویایی بیش از پیش صنایع استان را به دنبال دارد.
مدیر کل صمت گیلان همچنین با اظهار اینکه برخی از این واحدها در شهرستان و تعدادی در مرکز استان به بهره برداری می رسند، افزود: در خصوص زمینه های تولید این پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر می توان به تولید نئوپان، انواع پوشش و لباس بیمارستان، اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه، آسفالت کیسه بدون بافت پلاستیکی و دستکش معاینه اشاره کرد.
گفتنی است در مجموع  طی سال جاری بیش از 150 طرح نیمه تمام صنعتی به اتمام و بهره برداری می رسند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید