توسعه-همکاری‌های-دوجانبه-در-بخش-درمان-راه‌اندازی-بیمارستان‌ها-و-مراکز-درمانی<-span><-span><-p> " /> توسعه-همکاری‌های-دوجانبه-در-بخش-درمان-راه‌اندازی-بیمارستان‌ها-و-مراکز-درمانی<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6363 تاریخ انتشار : ۶بهمن ۱۴۰۱ ساعت 19:48

در دیدار مدیرکل درمان تأمین اجتماعی گیلان با دکتر آشوبی عنوان شد

توسعه همکاری‌های دوجانبه در بخش درمان، راه‌اندازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی


	توسعه همکاری‌های دوجانبه در بخش درمان، راه‌اندازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی

مدیرکل و تعدادی از معاونین درمان تأمین اجتماعی استان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو کردند.
به گزارش نیمرخ گیلان/ پیش از ظهر امروز دکتر« حسین ابراهیمی» مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان گیلان به همراه تعدادی از معاونین و مدیران ستادی با دکتر «محمدتقی آشوبی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به سمت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی، به برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان که به منظور توسعه مراکز درمانی و ارائه خدمات درمانی بیشتر و با کیفیت بهتر برنامه ریزی شده و برای اجرایی نمودن آن نیاز به همکاری و تعامل بیشتر دانشگاه علوم پزشکی گیلان است اشاره داشت که از جمله این برنامه ها افزایش تختهای بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به ۵۰۰ تخت، جذب بیشتر پزشک و... است.
دکتر «محمدتقی آشوبی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم اظهارداشت: از آن جائی که مدیریت درمان تامین اجتماعی دومین ارائه دهنده خدمات درمانی در سطح استان است، دانشگاه علوم پزشکی آماده هرگونه همکاری و تعامل با مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان است و به همین منظور به زودی یک نماینده ویژه برای پیشبرد برنامه ها و اهداف مشترک معرفی خواهد نمود.
 تأمین دارو و تجهیزات، توسعه همکاری ها درزمینه تأمین نیروی انسانی متخصص و همچنین پشتیبانی از بخش درمان تأمین اجتماعی به‌ویژه تسریع در صدور موافقت‌نامه‌های اصولی و پروانه بهره‌برداری مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی از مهم‌ترین محورهای گفت‌وگوی مسئولان درمان تأمین اجتماعی گیلان با سرپرست دانشگاه بود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید