آغاز-صدور-پروانه-ساختمانی-برای-کلیه-اراضی-و-املاک-نسقی-واقع-در-محدوده-قانونی-رشت<-span><-span><-p> " /> آغاز-صدور-پروانه-ساختمانی-برای-کلیه-اراضی-و-املاک-نسقی-واقع-در-محدوده-قانونی-رشت<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6372 تاریخ انتشار : ۸بهمن ۱۴۰۱ ساعت 10:35

شهرداری رشت اطلاعیه داد

آغاز صدور پروانه ساختمانی برای کلیه اراضی و املاک نسقی واقع در محدوده قانونی رشت


	آغاز صدور پروانه ساختمانی برای کلیه اراضی و املاک نسقی واقع در محدوده قانونی رشت

باستناد بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، شهرداری رشت برای کلیه اراضی و املاک واقع در محدوده قانونی شهر بر اساس ضوابط طرح‌های توسعه شهری پروانه صادر می‌نماید.
به گزارش نیمرخ گیلان/ شهرداری رشت با صدور اطلاعیه‌ای از شروع فرآیند صدور پروانه ساختمانی برای اراضی نسقی خبر داد.
متن اطلاعیه مذکور به شرح زیر است:
بدین وسیله به اطلاع شهروندان محترم شهر رشت می‌رساند، به استناد بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، شهرداری رشت برای کلیه اراضی و املاک واقع در محدوده قانونی شهر بر اساس ضوابط طرح‌های توسعه شهری پروانه صادر می‌نماید.
لذا از کلیه مالکین و متقاضیان دعوت به عمل می‌آید با هر نوع وضعیت و اسناد مالکیتی که در دست دارند جهت بررسی و صدور پروانه احداث برابر ضوابط و مقررات به شهرداری‌های مناطق پنجگانه مراجعه نمایند.
همچنین نظر به ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها، این شهرداری در راستای وظیفه ذاتی و اختیارات قانونی خود ضمن برخورد قاطع و قانونی از ساخت و سازهای غیر مجاز و بدون پروانه در زمین‌های محصور و غیر محصور جلوگیری به عمل می‌آورد.
از شهروندان فهیم شهر رشت تقاضا می‌شود جهت صیانت از حقوق خود و عامه شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی و یا تصرف عدوانی، موضوع را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری رشت اطلاع‌رسانی نمایند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید