برقراری-عدالت-در-ساخت-فضاهای-آموزشی<-span><-span><-span><-p> " /> برقراری-عدالت-در-ساخت-فضاهای-آموزشی<-span><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6532 تاریخ انتشار : ۲۳بهمن ۱۴۰۱ ساعت 20:38

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در مراسم افتتاح پروژه های آموزشی ماسال تاکید کرد

برقراری عدالت در ساخت فضاهای آموزشی


	برقراری عدالت در ساخت فضاهای آموزشی

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان گفت : یکی از شاخص هایی که می توان فضاهای آموزشی را با آن سنجید، سرانه فضای آموزشی است که این شاخص در استان گیلان5/3 مترمربع است که خوشبختانه یک دهم از سرانه متوسط کشوری بالاتر است.

به گزارش نیمرخ گیلان/ در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر3 پروژه آموزشی در شهرستان ماسال با حضور مقام عالی دولت در استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر، پروژه های نوسازی مدارس مدرسه شامل سه کلاسه سردار شهید «قاسم سلیمانی» با اعتبار 29 میلیارد ریالی، مدرسه سه کلاسه شادروان «محمد جواد محمودی» با اعتبار 30 میلیارد ریال و مدرسه شادروان دکتر «خیاطی» با اعتبار30 میلیارد ریالی به طور مجموع 89 میلیارد ریال در بخش مرکزی ماسال با حضور دکتر «عباسی» استاندار گیلان، «علی دقیق» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در آیین افتتاح همزمان این پروژه ها ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر افزود: یکی از شاخص هایی که می توان فضاهای آموزشی را با آن سنجید، سرانه فضای آموزشی است که این شاخص در استان گیلان5/3 مترمربع است که خوشبختانه یک دهم از سرانه متوسط کشوری بالاتر است.

دقیق با تاکید بر برقراری عدالت آموزشی در ساخت فضاهای آموزشی افزود: نگاه ویژه و عدالت محور در ساخت فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار و با تراکم دانش آموزشی بالا از تاکیدات استاندار فرهیخته استان گیلان است.

دقیق با بیان اینکه ۱۰۲ کلاس درس با زیربنای ۹ هزار و ۹۱۱ متر مربع  با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید، افزود: از این تعداد 3 واحد آموزشی با زیربنای704 مترمربع و با هزینه کرد 89 میلیارد ریال در شهرستان ماسال انجام شده است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید