بهره‌گیری-از-ظرفیت-بسیج-جامعه-پزشکی-جهت-«اسلامی-شدن-دانشگاه‌ها»-و-«جوانی-جمعیت»<-span><-span><-p> " /> بهره‌گیری-از-ظرفیت-بسیج-جامعه-پزشکی-جهت-«اسلامی-شدن-دانشگاه‌ها»-و-«جوانی-جمعیت»<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6683 تاریخ انتشار : ۸اسفند ۱۴۰۱ ساعت 22:24

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح کرد

بهره‌گیری از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی جهت «اسلامی شدن دانشگاه‌ها» و «جوانی جمعیت»


	بهره‌گیری از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی جهت «اسلامی شدن دانشگاه‌ها» و «جوانی جمعیت»

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه باید از ظرفیت و سرمایه انسانی بسیج جامعه پزشکی بیشتر بهره گرفته شود، گفت: برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و جوانی جمعیت باید از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی به‌کارگیری کرد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ دکتر «محمدتقی آشوبی»سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در نشست با رئیس و شورای بسیج جامعه پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه با اشاره به ظرفیت عظیم سرمایه انسانی در شجره طیبه بسیج اظهار کرد: بسیج متشکل از زبده‌ترین و مخلصترین افراد است که سپردن هر مسوولیتی به آن‌ها منتج به رضایت‌مندی و مردم‌داری می‌شود.

بهره‌گیری از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی برای «جوانی جمعیت»

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت و سرمایه انسانی بسیج جامعه پزشکی بیشتر بهره گرفته شود، افزود: برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و جوانی جمعیت باید از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی به‌کارگیری کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به خط‌شکنی و حسن انجام امور توسط بسیجیان گفت: در حوادث و بحران‌های اخیر، فقدان سواد رسانه بسیار در جامعه به ویژه قشر دانشگاهی مشهود بود و باید این نیاز مبرم جامعه با روحیه جهادی و بسیجی تبیین و تقویت شود.

دکتر آشوبی خدمت بهینه به ذینفعان را از شاخص‌های مسوول انقلابی و بسیجی دانست و تصریح کرد: نمی توان ادعای بسیجی بودن کرد اما به رفاه جامعه دانشگاهی و دانشجویی، حقوق بیمار و منشور سایر ذینفعان بی‌توجه بود.

وی بهره‌گیری از ظرفیت و استعدادهای برون سازمانی را در جهت تحقق توسعه مشارکت دانست و خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با هم افزایی و همگرایی، ظرفیت تهاتر و همچنین بهره‌گیری از فرصت‌های مغتنم نظیر مولد سازی املاک دولت، فضاهای فیزیکی نظام سلامت استان را بهبود ببخشیم.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان برنامه‌های راهبردی و تحولی را در پیش دارد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان شرط واگذاری مسوولیت‌‌ها را انقلابی‌گری، خدمت تمام وقت و صلاحیت حرفه‌ای برشمرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان برنامه‌های راهبردی و تحولی را در پیش دارد که برای به ثمر نشاندن آن‌ها نیازمند نیرو‌های توانمند، با روحیه بسیجی، التزام عملی به نظام و انقلاب اسلامی و با مشی خدمت‌گذاری است.

هرکس به مردم خدمت کند، بسیجی است

وی با تاکید بر اینکه هر کس به مردم خدمت کند بسیجی است، افزود: خدمت به مردم ، تاکید دین و امامین انقلاب است و از نظر ما کسی که به بهترین نحو به مردم خدمت کند، بسیجی است.

گفتنی است در این نشست رئیس و اعضای شورای جامعه پزشکی گیلان نیز هر کدام به بیان استعدادهای بسیج جامعه پزشکی ، دغدغه‌ها و توانمندی‌های آن  اشاره کردند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید