داروخانه-هلال-احمر-گیلان-نیازمند-حمایت-ویژه-مسئولان-است<-span><-span><-span><-p> " /> داروخانه-هلال-احمر-گیلان-نیازمند-حمایت-ویژه-مسئولان-است<-span><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6815 تاریخ انتشار : ۲۲اسفند ۱۴۰۱ ساعت 22:27

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

داروخانه هلال احمر گیلان نیازمند حمایت ویژه مسئولان است

هلال احمر نهاد سیاسی نیست


	داروخانه هلال احمر گیلان نیازمند حمایت ویژه مسئولان است

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر گیلان با اشاره به برخی بی مهری ها نسبت به داروخانه این جمعیت گفت: داروخانه هلال احمر گیلان در ایام کرونا در کنار بی مهری‌های فراوان، خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرد و اکنون نیازمند حمایت ویژه مسئولان است.

به گزارش نیمرخ گیلان/ «سیاوش غلامی» عصر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از آمادگی ۵۲ پایگاه و پست های ثابت و سیار این جمعیت برای اجرای طرح های نوروزی و خدمت رسانی به مسافران در استان خبر داد و گفت : این طرح به مدت ۲۰ روز از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ شروع شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و یک هزار نفر از نیروهای هلال احمر استان در آماده باش هستند.

غلامی با اشاره به اهداف ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر اضافه کرد: مشارکت اعضا در فعالیت‌های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی و ارتقا ایمنی و سلامت همنوعان و هموطنان در سفرهای نوروزی و تأمین نشاط اجتماعی است.

وی ادامه داد: تاکید بر ارتقای فرهنگ ایمنی و سلامت مسافران، افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی و ترویج سفری سالم و ایمن، بهره مندی حداکثری خلاقیت، نوآوری و مشارکت داوطلبانه، افزایش تاب آوری و بهبود سبک زندگی و فرهنگ تعامل اجتماعی بخشی از رویکردهای طرح ملی خدمات نوروزی، از اهداف ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر در استان است.

فعالیت ۲۴ پایگاه فعال در هلال احمر گیلان

غلامی در ادامه  از فعالیت ۲۴ پایگاه فعال در جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد و بیان کرد: تعداد ۲۰ پایگاه ساحلی و ۸ پایگاه موقت در گیلان فعال است.

وی با اشاره به اقدامات بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان افزود: خدمات درمانی و توانبخشی ارزان و رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

انجام بیش از ۱۵۰۰ عملیات آمبولانسی در گیلان طی  سال جاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از انجام بیش از ۱۵۰۰ عملیات آمبولانسی در این استان خبر داد و اضافه کرد: در سال جاری حدود ۴۷۰ عملیات خودروی نجات تیپ ۱ و ۲، ۱۷۷ عملیات خودروی سبک و سنگین و ۱۸ مورد عملیات قایق‌های موتوری در گیلان صورت گرفت.

غلامی از اعزام ۲۲۰۰ تیم عملیاتی به محل حادثه در گیلان خبر داد و بیان کرد: حدود ۷ هزار امدادگر به عملیات‌ها اعزام شده‌اند و در سال جاری ۸ امداد هوایی از سوی جمعیت هلال احمر گیلان صورت گرفته است.

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور به گیلان

غلامی از تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور به گیلان خبر داد و اضافه کرد: این اعتبار در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود  و در روند تخصیص ۱۰۰ درصدی قرار دارد.

داروخانه هلال احمر گیلان نیازمند حمایت ویژه مسئولان است

غلامی در ادامه با اشاره به بی مهری‌های فراوان به داروخانه جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد: داروخانه هلال احمر در ایام کرونا در کنار بی مهری‌های فراوان، خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرد و نیازمند حمایت ویژه است.

وی  با گله مندی از اینکه از 13 داروخانه ای که در حال حاضر داروهای تخصصی را درسطح استان توزیع می کنند،در زمان کرونا کجا بودند؛ اظهار داشت: در آن شرایط سخت ، تنها داروخانه هلال احمر بود که اقدام به  توزیع داروهای تخصصی می کرد و اکنون این داروخانه به دلیل مشکلات انباشته شده از گذشته، نیازمند کمک و حمایت همه مسئولان استانی و کشوری برای ادامه کار است.

هلال احمر نهاد سیاسی نیست

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین اظهار داشت: هلال احمر یک نهاد سیاسی نیست و هیچ وابستگی سیاسی و جناحی ندارد و تلاش می‌کنیم در راستای گره گشایی مردم و خدمات اجتماعی قدم بر دارد.

غلامی با بیان اینکه هلال احمر در کنار مردم است، اضافه کرد: امداد و نجات، اسکان آسیب دیدگان و آموزش همگانی سه وظیفه مهم هلال احمر است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید