جابجایی-۲۷-هزار-مسافر-نوروزی-با-ناوگان-حمل-و-نقل-عمومی-گیلان<-span><-span><-p> " /> جابجایی-۲۷-هزار-مسافر-نوروزی-با-ناوگان-حمل-و-نقل-عمومی-گیلان<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6853 تاریخ انتشار : ۲۷اسفند ۱۴۰۱ ساعت 15:34

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد

جابجایی ۲۷ هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان


	جابجایی ۲۷ هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از ۲۴ لغیات ۲۶ اسفند ماه، ۵۲۹۲ سفر با وسایل نقلیه عمومی از مبدا داخل استان انجام و ۲۷ هزار و ۸۳ مسافر جابجا شده اند.

به گزارش نیمرخ گیلان/غلامعلی نیک فهم با اشاره به آخرین آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار منصوبه در راه های مواصلاتی استان گیلان اظهار کرد: از ۲۴ لغایت ۲۶ اسفند ماه، همزمان با آغاز طرح نوروزی، شاهد تردد ۳۳۰ هزار و ۴۳ وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.
وی از ورود ۱۸۵ هزار و ۸۹۳ وسیله نقلیه به استان و خروج ۱۴۴ هزار و ۱۵۰ وسیله نقلیه از استان خبر داد و در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش یک درصدی در ورود به استان و هفت درصدی در خروج از استان هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۸۶ هزار و ۸۸۰ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر - چابکسر با ۵۴ هزار و ۴۵۲ وسیله نقلیه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر - رامسر با میزان تردد ۵۲ هزار و ۳۶۲ وسیله نقلیه بوده است.
نیک فهم متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان را ۶۳۴ وسیله نقلیه در ساعت دانست و گفت: اوج تردد در محورهای استان مربوط به روز گذشته، ۲۵ اسفند ماه با متوسط تردد ۶۴۹ وسیله نقلیه در ساعت است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخل استان مربوط به محور لاهیجان - آستانه اشرفیه با متوسط تردد روزانه ۴۳ هزار و ۲۸ وسیله نقلیه است.
مدیرکل راهداری گیلان به گزارشی از تعداد سفرهای انجام شده با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اشاره کرد و متذکر شد: از ۲۴ لغایت ۲۶ اسفند ماه ۵۲۹۲ سفر با وسایل نقلیه عمومی از مبدا داخل استان انجام و ۲۷ هزار و ۸۳ مسافر جابجا شده اند.
وی با بیان اینکه ۳۱۸۹ سفر درون استانی و ۲۱۰۳ سفر برون استانی با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان به انجام رسیده است، عنوان کرد: در سفرهای درون استانی ۱۶ هزار و ۳۳۷ مسافر و در سفرهای برون استانی ۱۰ هزار و ۷۴۶ مسافر جابجا شده اند.
نیک فهم با اشاره به انجام ۵۲۵ سفر با اتوبوس، ۵۳۴ سفر با مینی بوس و ۴۲۳۳ سفر با سواری از مبدا داخل استان همزمان با طرح نوروزی، بیان کرد: ۵۱۵۸ مسافر با اتوبوس، ۸۷۴۹ مسافر با مینی بوس و ۱۳ هزار و ۱۷۶ مسافر با سواری جابجا شدند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید