تردد-نوروزی-2-5-میلیون-خودرو-در-محورهای-گیلان<-span><-span><-p> " /> تردد-نوروزی-2-5-میلیون-خودرو-در-محورهای-گیلان<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6898 تاریخ انتشار : ۱۰فروردین ۱۴۰۲ ساعت 16:37

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد

تردد نوروزی ۲/۵ میلیون خودرو در محورهای گیلان

 لنگرود - لاهیجان؛ پرترددترین محور


	تردد نوروزی 2/5 میلیون خودرو در محورهای گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طی ۱۵ روز گذشته، شاهد تردد دو میلیون و ۵۰۴ هزار و ۳۲۴ وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.
به گزارش نیمرخ گیلان/غلامعلی نیک فهم با اشاره به آخرین آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار منصوبه در راه‌های مواصلاتی استان گیلان  اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ لغایت نهم فروردین ماه ۱۴۰۲، همزمان با آغاز طرح نوروزی، شاهد تردد دو میلیون و ۵۰۴ هزار و ۳۲۴ وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.
وی از ورود یک میلیون و ۳۶۹ هزار و ۶۹۸ وسیله نقلیه به استان و خروج یک میلیون و ۱۳۴ هزار و ۶۲۶ وسیله نقلیه از استان خبر داد و در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۱ درصدی در ورود به استان و ۱۳ درصدی در خروج از استان هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۶۷۴ هزار و ۶۲۴ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر - چابکسر با ۴۱۳ هزار و ۶۷ وسیله نقلیه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین میزان خروجی از طریق محور آزادراه رشت - قزوین با میزان تردد ۴۳۶ هزار و ۲۳۷ وسیله نقلیه بوده است.
نیک فهم، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان را ۷۹۹ وسیله نقلیه در ساعت دانست و گفت: اوج تردد در محورهای استان مربوط به روز جمعه، ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ با متوسط تردد ۹۴۷ وسیله نقلیه در ساعت است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخل استان مربوط به محور لنگرود - لاهیجان با متوسط تردد روزانه ۵۶ هزار و ۸۲۶ وسیله نقلیه است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید