آغاز-عملیات-اجرایی-۱۱۷۰-واحد-طرح-نهضت-ملی-مسکن-کارکنان-فراجا-در-گیلان<-span><-span><-p> " /> آغاز-عملیات-اجرایی-۱۱۷۰-واحد-طرح-نهضت-ملی-مسکن-کارکنان-فراجا-در-گیلان<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6900 تاریخ انتشار : ۱۰فروردین ۱۴۰۲ ساعت 17:28

با حضور فرمانده کل انتظامی کشور انجام شد

آغاز عملیات اجرایی ۱۱۷۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن کارکنان فراجا در گیلان


	آغاز عملیات اجرایی ۱۱۷۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن کارکنان فراجا در گیلان

آیین کلنگ زنی ۱۱۷۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن کارکنان فراجا استان گیلان عصر دیروز باحضور سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور، مدیر کل راه وشهرسازی استان و جمعی از مقامات استانی در رشت برگزار شد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن تبریک ایام نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان ، بر لزوم زمینه‌سازی و ایجاد شرایط بهره‌مندی کارکنان انتظامی از مسکن تاکید و اظهار داشت: بالاترین دغدغه برای مردم که کارکنان مجموعه انتظامی هم از آن مستثنی نیستند ، تامین مسکن است.
سردار «احمدرضا رادان» با بیان اینکه کسانی که مشغول به کار هستند اگر منزلی نداشته باشند باید ۷۰ درصد از درآمد خود را صرف تهیه مسکن کنند، افزود: کارکنان انتظامی به علت شرایط خاص، تعدد آماده‌باش‌ها، تعطیلات کم و همچنین استرس بالایی که در طول خدمت تحمل می‌کنند طبیعتا دغدغه بیشتری نسبت به سایر مردم در زمینه تامین مسکن دارند.
فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر لزوم زمینه‌سازی و ایجاد شرایط بهره‌مندی کارکنان انتظامی از مسکن تصریح کرد: با تامین مسکن، شان و روحیه کارکنان برای انجام خدمت بیشتر خواهد شد زیرا بخش کمتری از سبد هزینه زندگی کارکنان پلیس در بحث مسکن صرف می‌شود و در نتیجه دغدغه و استرس کمتری را تجربه خواهند کرد.
این مقام ارشد انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی گیلان، استاندار، مدیران و مدیر کل راه و شهرسازی استان، اظهار امیدواری کرد سایر استان‌های کشور نیز برای رفع دغدغه مسکن کارکنان خود تلاش بیشتری داشته باشند.

هادی رحمانی، مدیرکل راه وشهرسازی گیلان هم در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این پروژه ها ویژه کارکنان خدوم نیروی انتطامی استان است، افزود: عملیات اجرایی این واحدها که بصورت پایلوت در شهرستان رشت کلنگ زنی شد، شامل ۴۵۰ واحد در رشت،۲۸۰ واحد در بندر انزلی ، ۳۰۰ واحد در آستارا و ۱۴۰ واحد خانه های سازمانی است.
رحمانی تشریح کرد : پروژه ۴۵۰ واحدی شهرستان رشت در زمینی به مساحت ۲ هکتار ودر ۱۲ بلوک و۶ طبقه احداث می شود که هر بلوک آن مشتمل بر ۳۰ واحد است و پروژه ۲۸۰ واحدی بندر انزلی نیز در۳هکتار زمین و۲۸ بلوک اجرایی خواهد شد که بصورت ۵ طبقه دو واحده احداث می شود و در آستارا نیز پروژه۳۰۰ واحدی نهضت ملی فراجا در زمینی به مساحت ۳ هکتار در ۱۵ بلوک وبصورت۵ طبقه ودر ۲۰ واحده ساخته می شود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید