تشکیل-بیش-از-1400-پرونده-تخلف-صنفی-در-طرح-نوروزی-گیلان<-span><-span><-p> " /> تشکیل-بیش-از-1400-پرونده-تخلف-صنفی-در-طرح-نوروزی-گیلان<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6915 تاریخ انتشار : ۱۱فروردین ۱۴۰۲ ساعت 20:20

مدیرکل صمت گیلان خبر داد

تشکیل بیش از ۱۴۰۰ پرونده تخلف صنفی در طرح نوروزی گیلان


	تشکیل بیش از 1400 پرونده تخلف صنفی در طرح نوروزی گیلان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت: در بازرسی هایی که از ۱۵ اسفند تاکنون انجام شد، یک هزار و ۴۰۵ پرونده تخلف به مبلغ ریالی ۲۷۷ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال تشکیل شده است.
به گزارش نیمرخ گیلان/  تیمور پورحیدری بر اساس تصمیمات جلسه قرارگاه امنیت غذایی اظهار داشت: در خصوص ایام تعطیلات نوروز برای مسافران، کشتارگاه ها باید این سه روز تعطیل فعال باشند و علاوه بر سهمیه تخصیصی، ۲۰۰ تن مازاد دیگر نیز برای استان توزیع شود که در مجموع به حدود ۵۵۰ تن برسد.
وی با تاکید بر لزوم نظارت گسترده و چندجانبه تصریح کرد: شرکت پشتیبانی دام از تاریخ ۱۰ فروردین، برای دریافت مرغ منجمد از سوی فرمانداران به منظور تنظیم بازار سه روز تعطیلات آمادگی را دارد.
پورحیدری اولویت نخست را رصد و نظارت میدانی بر اقلام اساسی دانست و گفت: توزیع شکر دولتی، خرما و برنج نیز علاوه بر اقلام دیگر پرمصرف مردم در این ایام، مرتب در حال انجام است.
 مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه بازرسان در سطح استان در دو شیفت صبح و عصر بر بازار و کالاهای اساسی نظارت خواهند داشت، گفت: قطعاً بازرسین و گشت های مشترک در ایام تعطیلات بر پایانه‌های مسافربری و میزان کرایه جابجایی مسافران، رصد و نظارت ویژه خواهند داشت.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید