تمام-خدمات-حساب-100-بلاعوض-است<-span><-span><-p> " /> تمام-خدمات-حساب-100-بلاعوض-است<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7013 تاریخ انتشار : ۲۱فروردین ۱۴۰۲ ساعت 00:00

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان:

تمام خدمات حساب ۱۰۰ بلاعوض است

احداث، تکمیل و تجهیز مسکن محرومین در اولویت حساب ۱۰۰ است


	تمام خدمات حساب 100 بلاعوض است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان گفت: خیرین استان در سال گذشته 792 میلیون تومان به صورت نقدی و 300 میلیون تومان به صورت غیر نقدی  به حساب 100 امام (ره) بنیاد مسکن کمک کردند.
اختصاصی نیمرخ گیلان/ حجت الاسلام صفر قربانپور در نشستی خبری با خبرنگاران استان ضمن گرامیداشت «21 فروردین ماه » سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام (ره)، به خدمات این حساب به افراد نیازمند اشاره کرد و گفت : احداث ،تکمیل و تجهیز مسکن نیازمندان در اولویت وظایف این حساب قرار دارد و شامل افراد نیازمند و کسانی که در دهک بندی یک تا ۵ قرار دارند می شود.
تمام خدمات حساب 100 بلاعوض است
وی با بیان این که محور خدمات حساب 100 امام (ره) کمک بلاعوض به بخش محرومین کم درآمد است، توضیح داد: از آن جایی که گاهی ممکن است ساخت و سازهایی که برای قشر نیازمند انجام می شود به صورت کامل نباشد،در همه استانها از جمله استان گیلان انجمنی تحت عنوان «خیرین مسکن ساز حساب 100» افتتاح شده که این انجمن در راستای تأمین مسکن افراد کم درآمد و کمتر برخوردار فعالیت می‌کند و در سال گذشته نیز برای اولین بار، برای حساب 100 و انجمن خیرین مسکن ساز یک میلیارد و 800 تومان از حساب 100 کشور برای بدهکاران کمک دریافت کردیم که پیش از این چنین امکانی وجود نداشته و خود استان باید  این مبالغ را تامین می کرد.
حجت الاسلام قربانپورافزود: از آن جایی که حساب امام (ره)100 بر پایه مشارکت مردمی است،هر استان طبق مقدار آورده خود از کمک مرکز برخوردار خواهد شد و در اختیار خانواده های نیازمند قرار خواهد گرفت.

کمک یک میلیارد و 222 میلیون تومانی از ردیف ملی به حساب 100 گیلان
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان گفت: در سال گذشته یک میلیارد و 222 میلیون تومان از ردیف ملی به حساب 100 استان امام (ره) اختصاص یافت که همه آنها بلاعوض بودند و خیرین استان هم 792 میلیون تومان به صورت نقدی و 300 میلیون تومان به صورت غیر نقدی  به این حساب کمک کردند.
حساب 100 امام (ره) بنیاد مسکن هویت مستقل دارد
وی افزود :حساب 100 بنیاد مسکن که یادگار حضرت امام(ره) است هویت مستقل دارد و همه عملیاتش را مستقلا انجام می دهد اما به دلیل فعالیت های دیگر بنیاد مسکن، در محاق قرار گرفته و کمتر دیده شده است .
حجت الاسلام قربانپور ادامه داد : موضوع حساب 100 کار مشارکت مردمی است و بنیاد مسکن این مجموعه را با هم هدایت و برنامه ریزی می کند .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید