مهار-آتش-سوزی-2-5-هکتار-از-اراضی-جنگلی-و-مرتعی-گیلان<-span><-span><-p> " /> مهار-آتش-سوزی-2-5-هکتار-از-اراضی-جنگلی-و-مرتعی-گیلان<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7043 تاریخ انتشار : ۲۴فروردین ۱۴۰۲ ساعت 11:59

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان خبر داد

مهار آتش سوزی ۲/۵ هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی گیلان


	مهار آتش سوزی 2/5 هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی گیلان

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: نزدیک به ۲.۵ هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی سه شهرستان گیلان که به دلیل وزش باد گرم دچار حریق شده بود، به طور کامل مهار شد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ سرخوش کرم زاده اظهار کرد: حریق اراضی جنگلی و مرتعی شهرستان‌های شفت، تالش و سیاهکل با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان و با همکاری مردم محلی کامل اطفا شده است و در زمان حاضر حریقی در جنگل‌ها و مراتع استان نداریم.
وی افزود: وزش باد گرم موجب آتش سوزی در یک هکتار از اراضی جنگلی شهرستان سیاهکل، یک هکتار از مراتع تالش و چهار هزار متر از مناطق جنگلی شفت شده بود که با حضور به موقع یگان‌های حفاظت منابع طبیعی گیلان مهار شد.
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان خاطر نشان کرد: حریق در اراضی جنگلی و مرتعی این شهرستان‌ها سطحی بوده و به تنه درختان آسیبی وارد نشده‌است.
کرم زاده از مردم استان و گردشگران خواست برای جلوگیری از ایجاد و گسترش حریق، تاحد امکان از روشن کردن آتش در عرصه‌های طبیعی خودداری کرده و در صورت روشن کردن آتش، هنگام ترک محل از خاموش بودن آتش مطمئن شوند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید