خدمات-درمانی-باید-بیشتر-و-سریع-تر-به-مردم-ارائه-شود<-strong><-span><-span><-p> " /> خدمات-درمانی-باید-بیشتر-و-سریع-تر-به-مردم-ارائه-شود<-strong><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7185 تاریخ انتشار : ۱۱اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 21:12

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان تاکید کرد

خدمات درمانی باید بیشتر و سریع تر به مردم ارائه شود


	خدمات درمانی باید بیشتر و سریع تر به مردم ارائه شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان خطاب به روسای مراکز درمانی اظهار کرد: خدمات درمانی باید بیشتر، بهتر، راحت‌تر و سریع‌تر به مردم و بیمه شدگان ارائه گردد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ دکتر حسین ابراهیمی در اولین جلسه شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در سالجاری خطاب به روسای مراکز درمانی گفت: خدمات درمانی باید بیشتر، بهتر، راحت‌تر و سریع‌تر به مردم و بیمه شدگان ارائه شود.

ابراهیمی با بیان اینکه باید همواره با تمرکز، هم‌اندیشی و اتخاذ سیاست‌های درست بهترین خدمات را به بیمه شدگان و مردم ارائه دهیم، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و همچنین سازمان، باید دقت بیشتری نسبت به گذشته درتعادل مصارف و درآمدها داشته باشیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با تاکید به برنامه‌های پایش و نظارت در عملکرد واحدهای تابعه اظهار داشت: در سالجاری پایش و نظارت مراکز درمانی طی برنامه‌ای مدون که به مراکز درمانی اعلام می‌گردد بسیار دقیق‌تر و سختگیرانه‌تر به منظور رسیدن به اهداف عالیه سازمانی و کسب رضایتمندی بیشتر بیمه شدگان و مردم انجام خواهد شد.

ابراهیمی از روسای مراکز درمانی خواست تا با تشکیل اتاق فکر و با ارائه راهکارهای خلاقانه تلاش نمایند تا شرایط و فضای فیزیکی مراکز درمانی و شیوه‌های ارائه خدمات به بیمه شدگان و مردم به گونه‌ای تسهیل شود که منجر به افزایش رضایتمندی گردد.

آغاز به کار ساخت اورژانس و آنژیوگرافی بیمارستان رسول اکرم رشت در سال جاری

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در ادامه خاطر نشان کرد: امسال با آغاز به کار ساخت اورژانس و آنژیوگرافی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، مقدمات فوق تخصصی شدن این بیمارستان فراهم خواهد شد و همچنین تلاش می شود عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و مجتمع رفاهی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت شروع بکار نماید.

رشت نیازمند ساخت و راه اندازی درمانگاه سوم است

وی با بیان اینکه شهر رشت نیازمند ساخت و راه اندازی درمانگاه سوم در این شهر است، افزود: برای اینکه نیاز بیمه شدگان به خدمات درمانی سرپایی رفع گردد مدیریت درمان سخت پیگیر دریافت مجوز ساخت سومین درمانگاه در شهر رشت است.

ابراهیمی با اشاره به امر مهم حجاب و عفاف، خطاب به روسای مراکز درمانی گفت: همه ما نسبت به این موضوع مهم مسئول هستیم و باید تلاش کنیم تا در اجرای این فریضه دینی و الهی کوتاهی بعمل نیاید.

 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید