کد خبر : 7519 تاریخ انتشار : ۱۶خرداد ۱۴۰۲ ساعت 17:52
به مناسب هفته محیط زیست انجام شد

امضاء تفاهم نامه همکاری محیط زیست و کانون پرورش فکری استان گیلان

امضاء تفاهم نامه همکاری محیط زیست و کانون پرورش فکری استان گیلان

همزمان با اولین روز از هفته محیط زیست ، تفاهم نامه همکاری ادارات کل حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان گیلان به امضا رسید.

به گزارش نیمرخ گیلان/ «الهه کلانتری» رییس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست گیلان با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان گیلان  با حضور «سیدجلیل ‌میرعظیمی‌ جیرسرایی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و«حمزه عشوری» مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در محل دفتر کار ایشان منعقد شد .
«عشوری» در جلسه امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه با هدف همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای ترویج فرهنگ حفظ و احیای محیط زیست در بین کودکان و نوجوانان منعقد شده‌ است.
وی با تاکید بر نقش برجسته اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به عنوان متولی امر آموزش و تربیت غیررسمی، فرهنگ سازی و تولید محتوای آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و اقدامات مؤثر آموزشی ، شاهد افزایش  فرهنگ محیط زیست در میان کودکان باشیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان هم بیان کرد: با بروز و ظهور چالش ها و بحران های متعدد محیط زیستی در سطح جهان ،امروزه محیط زیست به اولویت همه کشورها تبدیل شده و همکاری کانون  با اداره کل حفاظت محیط زیست برای آشنایی هرچه بیشتر کودکان، نوجوانان و مربیان با پدیده‌های زیست‌محیطی از طریق برگزاری اردوها، کارگاه‌های آموزشی، جشنواره‌ها، مسابقات و نمایشگاه‌های متنوع در طول سال و اوقات فراغت ضروری است و تمامی  ادارات کانون پرورش فکری شهرستان‌های تابعه و مراکز کانون فکری کودکان و نوجوانان متعهد به همکاری در فعالیت‌های مربوطه هستند.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری و هم افزایی  برای نجات طبیعت و محیط زیست نقش آفرینی کنیم.
آیین امضای این تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک امروز (۱۶خرداد ۱۴۰۲) همزمان با اولین روز از هفته محیط زیست به‌ میزبانی  اداره کل محیط‌زیست استان گیلان در رشت صورت‌گرفت و حمزه عشوری و سید‌جلیل میرعظیمی ، مدیران کل حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استان گیلان با ابراز خرسندی از این حرکت فرهنگ‌ساز، به افق‌های پیش‌رو اشاره و بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ پاس‌داشت از موهبت‌های خدادادی تاکید ‌کردند.
 در این مراسم مسئولانی از دو دستگاه حضور‌داشتند و به طرح دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود در ارتباط با اهمیت امضای این تفاهم‌نامه پرداختند .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید