کد خبر : 9908 تاریخ انتشار : ۹مهر ۱۴۰۲ ساعت 23:37

برگزاری مراسم معارفه سرپرست معاونت فرهنگی ، اجتماعی و معاونت آماد و پشتیبانی پلیس گیلان

برگزاری مراسم معارفه سرپرست معاونت فرهنگی ، اجتماعی و معاونت آماد و پشتیبانی پلیس گیلان

مراسم معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت آماد و پشتیبانی پلیس استان با حضور سردار «حسین حسن‌پور» در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد.
به گزارش نیمرخ/ در مراسم معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی گیلان سردار «حسین حسن‌پور» ضمن تبریک فرا رسیدن هفته انتظامی، عملکرد تمامی رده‌های فرماندهی و معاونت‌های پلیس گیلان را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: به لطف پروردگار،  در سال جاری شاهد پیشرفت و حرکت رو به جلو تمامی یگان‌های انتظامی در سطح استان هستیم.
وی کارکرد در حوزه‌های اجتماعی و پشتیبانی را به لحاظ تاثیرگزاری آن در خروجی عملکرد پلیس بسیار حائز اهمیت قلمداد کرد و گفت: مدیریت این معاونت‌ها نیازمند بهره‌مندی از شاخصه‌های نظارتی دقیقی است که مسئولیت بسیار مهم و جدی را به دنبال دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات، بهره‌جویی از نیروهای تخصصی ماهر و کار جهادی لازمه موفقیت در ماموریت‌های انتظامی است، افزود: امیدواریم در تحقق شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمت‌گزار» هفته انتظامی، با تلاش و همکاری تمامی رده‌ها، کارنامه درخشانی را برای فرماندهی انتظامی استان گیلان به ارمغان بیاوریم.
گفتنی است در پایان این مراسم سرهنگ «کریم فقیری» به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و سرهنگ «علی‌اصغر احمدنیا» به عنوان سرپرست معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان گیلان معرفی شدند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید