کد خبر : 13813 تاریخ انتشار : ۳۱خرداد ۱۴۰۳ ساعت 08:06
مدیر کل بیمه سلامت گیلان :

طرح های بزرگ سازمان بیمه سلامت برای رضایتمندی بیمه شدگان است

طرح های بزرگ سازمان بیمه سلامت برای رضایتمندی بیمه شدگان است

مدیر کل بیمه سلامت گیلان گفت: بیش از یک میلیون و 409 هزار نفر از جمعیت دو میلیون و 530 هزار نفری استان گیلان زیر چتر بیمه‌ای بیمه سلامت هستند و عملکرد خوب سازمان بیمه سلامت باید به درستی اطلاع رسانی شود .
به گزارش نیمرخ/ جلسه شورای اداری بیمه سلامت استان با حضور دکتر «عاطف راد» مدیر کل بیمه سلامت ،معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانی در محل مجتمع فرهنگی برگزار شد .
دکتر «محمود عاطف راد» مدیر کل بیمه سلامت گیلان در این نشست گفت: سازمان بیمه سلامت در سال گذشته کارهای بزرگی در جهت خدمت به مردم انجام داد که همکاران خوب ما در استان به نحو احسن ماموریت های سازمان را انجام دادند و امیدوارم در سال جاری نیز این روند بسیار خوب ادامه یابد.
وی با اشاره به سه مأموریت بیمه سلامت اظهار کرد: پوشش فراگیر بیمه برای همه ، افزایش کمی و عمق خدمات درمانی ، حفاظت مالی وحرکت در جهت دفاع از حقوق بیمه‌ای مردم، سه مأموریت مهم سازمان بیمه سلامت است.
دکتر عاطف راد با اشاره به پوشش 56 درصدی بیمه سلامت در گیلان افزود: بیش از یک میلیون و 409 هزار نفر از جمعیت دو میلیون و 530 هزار نفری استان گیلان زیر چتر بیمه‌ای بیمه سلامت هستند.
مدیر کل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه 86 درصد جمعیت بیمه شده در استان یعنی بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر در گیلان کاملاً رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: تمام روستائیان و افراد در شهرهای زیر بیست هزار نفر ، همه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و همه افراد تا پنج دهک اول درآمدی بطور کاملا رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند .
وی یاد آور شد: باید نقاط قوت را شناسایی و آنها را تقویت کنیم همچنین لازم است نقاط ضعف را شناخته و در جهت رفع نواقص بیش از گذشته تلاش کنیم.
وی افزود : عملکرد خوب سازمان بیمه سلامت باید به درستی اطلاع رسانی شود تا مردم از خدمات سازمان بیمه سلامت مطلع شوند.
در ادامه روسای ستادی به تشریح عملکرد و برنامه های سال جاری پرداختند و در خاتمه این جلسه مدیرکل و معاونین به سوالات مطروحه حاضرین پاسخ داده و راهکارهای مناسب جهت اجرای برنامه های اداره کل در سال جاری را برای حاضران تشریح نمودند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید