کد خبر : 13970 تاریخ انتشار : ۱۳تیر ۱۴۰۳ ساعت 14:48
رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در جمع حامیان پزشکیان در رشت:

عدالت نیست که نفت را هفت برابر بفروشیم و سفره مردم کوچک تر شود

عدالت نیست که نفت را هفت برابر بفروشیم و سفره مردم کوچک تر شود

رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس از رویکرد کاسبی تحریم و عدم شفافیت در چند سال اخیر انتقاد کرد.
به گزارش نیمرخ/ «حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» نماینده ادوار مجلس با حضور در ستاد مرکزی پزشکیان رشت گفت:عموم جامعه آقای دکتر پزشکیان را به خاطر شفافیت دوست دارد. آقای پزشکیان نماینده صدای خاموش ما است. وی در مقابل کسانی قرار گرفته که کشور را قفل کرده‌اند و از کاسبان تحریم حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی فعلی گفت:در زمان دولت سیزدهم فروش نفت هفت برابر شد و مالیات ۱۵۰ درصد گران‌تر شد.بیش از بیست نوع کاسبی دولت از جیب ملت شکل گرفت. اکنون یک تریلیون و دویست هزار میلیارد تومان داریم مالیات می‌دهیم.
فلاحت پیشه خاطرنشان کرد:جای راست و دروغ را عوض کرده‌اند. این عدالت نیست که نفت را هفت برابر بفروشیم و سفره مردم کوچک‌تر شوند. از تحریم‌ها صحبت کنید و بسیاری از خودتان با آن ثروتمندتر شوید.
این نماینده ادوار مجلس با انتقاد از کاسبان تحریم اضافه کرد: غیر از کاسبان تحریم هیچ کس مانع شفافیت در ایران نیست.طرف قرارداد سه میلیارد دلاری خرید اتوبوس بسته و در جواب این سوال که در موردش شفاف باشید می‌گویند نه تحریم هستیم. تحریم چه ربطی به اتوبوس دارد.
فلاحت پیشه در انتهای سخنان خود ابراز داشت:از مردم رشت خواهش دارم به وظیفه روشنفکری خودتان عمل کنید و پای صندوق‌های رای بیایید.ما قرار است تصمیمی بگیریم که برای ملت اهمیت دارد. در دولت چهاردهم پزشکیان شفافیت باید اصل باشد و ایران و ایرانی محور قرار گیرند. همه چیز در خدمت ایران و ایرانی و همه باید حساب پس دهند. مدیریت پاسخگو باید در راس کار باشند و نهادهای بازرسی باید بودجه نهادهای مختلف را بررسی کند که در کجا هزینه می‌شود.

گیل خبر
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید