کد خبر : 14448 تاریخ انتشار : ۲۱مرداد ۱۴۰۳ ساعت 18:27
کوچکی نژاد:

«مردمی ‌سازی اقتصاد» در اولویت کار دولت چهاردهم باشد/ تاکنون ازهیچ خبرنگار و رسانه‌ ای شکایت نکرده‌ام

«مردمی ‌سازی اقتصاد» در اولویت کار دولت چهاردهم باشد/ تاکنون ازهیچ خبرنگار و رسانه‌ ای شکایت نکرده‌ام

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با تأکید بر مردمی‌سازی دولت گفت: امروزه نیاز است مردمی سازی دولت در اولویت کار دولت به‌ ویژه در حوزه اقتصادی قرار بگیرد.
به گزارش نیمرخ/«جبار کوچکی نژاد» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در آیین نکوداشت روز خبرنگار با تقدیر از تلاش‌گران این عرصه، اظهار کرد: امروزه تلاش رسانه‌ها بر رساندن اخبار صحیح و دقیق و با رویکرد روایت اول بوده و این بسیار ارزشمند است.

باید برای امنیت شغلی خبرنگاران چاره‌ اندیشی شود
وی با اشاره به نقیصه‌های موجود در امور رسانه و خبرنگاران افرود: بیمه و امنیت شغلی ، دو مشکل اصلی جامعه رسانه‌ای است و باید برای آن چاره‌ اندیشی شود.
تاکنون ازهیچ خبرنگار و رسانه‌ ای شکایت نکرده‌ام
عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی «خبرنگاران» را برآیند افکار عمومی دانست و گفت: در طول ادوار نمایندگی مردم در خانه ملت، هیچگاه از خبرنگاران و رسانه‌ها شکایت نکرده‌ام.
کوچکی‌نژاد با اشاره به تشکیل دولت چهاردهم بیان کرد: بر اساس آیین‌نامه، دولت نهایتاً دو هفته وقت دارد کابینه خود را معرفی کند اما به نظر می‌رسد این تکلیف قانونی کمی دیر به نتیجه برسد.
وی با اشاره به شاخص‌های کابینه دولت چهاردهم افزود: امیدواریم دولت آینده شاخص‌های مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم را به صورت منسجم و هماهنگ داشته باشد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش مردم در دولت‌داری گفت: بودجه عمرانی امسال ۴۰۰ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته ؛ در حالی‌که با این میزان اعتبار لازم است مردم نیز مشارکت کنند.

دولت آینده باید نگاه مردمی داشته باشد
نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت آینده باید نگاه مردمی داشته باشد، تصریح کرد: دولت‌های پیشین بیشتر مایل بودند تا تماما دولت را خودشان اداره کنند ، در حالی ‌که امروزه نیاز است مردمی سازی دولت در اولویت کار دولت به‌ ویژه در حوزه اقتصادی قرار بگیرد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید