کد خبر : 14648 تاریخ انتشار : ۷شهریور ۱۴۰۳ ساعت 16:13

فروغ شعله های گاز در روستای کوهستانی «کرماک» شهرستان رودبار

فروغ  شعله های گاز در روستای کوهستانی «کرماک» شهرستان رودبار

در هفته دولت 1403، مشعل گاز در روستای کرماک بالا از توابع شهرستان رودبار با حضور جمعی از مسئولین برافروخته شد.
 به گزارش نیمرخ/«ابوالفضل شریف نصیریان» رئیس اجرای طرحهای شرکت گاز گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت گفت: با برخورداری روستای کرماک بالا از نعمت گاز طبیعی، تعداد روستاهای بهره مند از گاز در شهرستان رودبار به 143 روستا رسیده است.
 وی با اشاره به تلاش های بی وقفه کارکنان و پیمانکاران شرکت گاز برای گازرسانی مناطق دوردست رودبار گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی و تلاش مداوم توانسته ایم درصد بهره مندی گاز روستایی شهرستان رودبار را به 97.2 درصد برسانیم.
 شریف نصیریان در پایان از ادامه روند گازرسانی به روستاهای سخت گذر رودبار خبر داد و گفت: در تلاشیم تا تعدادی از روستاهای رودبار در قالب خوشه پارودبار شامل روستاهای معدن سنگرود، سنگرود، زرد كش، دشت رز، پارودبار را تا پایان شهریورماه امسال به شبکه سراسری گاز متصل کنیم.
 همچنین در این مراسم رضا «جمشیدی» معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رودبار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: خدمات رسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی شهرستان بسیار مشکل و هزینه بر است ولی بحمدالله به برکت نظام اسلامی و تلاش خدمتگزاران مردم در شرکت گاز این نعمت به مردم خوب منطقه رسیده است.
 وی در پایان از تلاش مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز برای گازرسانی به روستاهای صعب العبور منطقه و همچنین پیگیری های نماینده شهرستان رودبار درجهت تحقق این امر، تشکر و قدردانی کرد.
 در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به روستای کوهستانی کرماک بالای شهرستان رودبار برافروخته شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید