کد خبر : 8896 تاریخ انتشار : ۲۲تیر ۱۴۰۲ ساعت 13:43

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی-ورزشی امدادگران شرکت گاز گیلان در رشت

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی-ورزشی امدادگران شرکت گاز گیلان در رشت

یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی - ورزشی امدادگران شرکت گاز استان گیلان با حضور مدیران و کارکنان این شرکت در سالن ورزشی گاز در رشت برگزار شد.

به گزارش نیمرخ/ «عیسی جمال نیکویی» مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی - ورزشی امدادگران شرکت گاز استان اظهار داشت: تیم‌های امدادگران گاز از 16 شهرستان حضور دارند و نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات سراسری اعزام می‌شوند.


وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات از سال ۱۳۸۷ با ابتکار شرکت گاز گیلان آغاز شده‌است، گفت: این مسابقات در بخش‌های امتحان کتبی، دو امدادی، ابزارشناسی، بستن کنتور و رگلاتور، اطفای حریق و طناب کشی برگزار می‌شود.
جمال نیکویی در خصوص وقفه چند ساله برگزاری این مسابقات گفت: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا در برگزاری این مسابقات وقفه ایجاد شد، اما دوباره دبیرخانه مسابقات فعال شده و امید داریم شاهد برگزاری منظم مسابقات نه‌تنها در گیلان بلکه در سراسر کشور باشیم.
وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات یادآور شد: انتقال اطلاعات و تجربیات، آمادگی جسمانی، حفظ سرعت و دقت در انجام آیتم‌های ورزشی، به‌روزرسانی اطلاعات امدادگران، ایجاد حس رقابت، پویایی و نشاط از اهداف برگزاری این مسابقات است.

 امدادگران در نوک پیکان ارائه خدمات به مردم قرار دارند
 همچنین «شهرام مداح حسینی» رئیس امور HSE شرکت گاز گیلان و دبیر دبیرخانه کشوری مسابقات عملیاتی- ورزشی امدادگران شرکت گاز نیز در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره این مسابقات در استان اظهار داشت: ۱۶ تیم ۶ نفره امداد به‌همراه ۱۶ سرپرست تیم، مجموعاً ۱۱۲ نفر در یازدهمین دوره مسابقات داخلی عملیاتی - ورزشی امدادگران شرکت گاز گیلان حضور دارند.
وی با اشاره به گسترش این مسابقات در سراسر کشور گفت: تاکنون هشت دوره مسابقات کشور امدادگران گاز در استان‌های مختلف برگزار شده که برگزاری سه دوره آن در استان گیلان بوده است.
مداح حسینی با بیان اینکه برگزاری مسابقات عملیاتی- ورزشی امدادگران پیروزی برای شرکت ملی گاز و کشور است، خاطرنشان کرد: امدادگران در نوک پیکان ارائه خدمات به مردم قرار دارند و آمادگی جسمانی و به‌روز بودن علمی امدادگران برای کشور و شرکت گاز ملی ایران پیروزی است و موجب ارائه خدمات بهتر به مردم می‌شود.
دبیر دبیرخانه کشوری مسابقات عملیاتی - ورزشی امدادگران شرکت گاز در پایان آمادگی و ورزیدگی امدادگران، انتقال تجربیات و به‌روز بودن اطلاعات، شناسایی محل شیرها و انواع ابزارها با سرعت و دقت، ایجاد تعلق سازمانی، ایجاد حس رقابت و پویایی جهت ارائه خدمات بهتر به مشترکین را از اهداف برگزاری مسابقات عنوان کرد.
در پایان این مسابقات تیم‌های امدادگران گاز شهرستان‌های رودسر، انزلی و لاهیجان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید