کد خبر : 14673 تاریخ انتشار : ۹شهریور ۱۴۰۳ ساعت 11:15
در هفتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان انجام شد

بهره مندی ۴ هزار خانوار روستایی رشت از آب شرب

بهره مندی 4 هزار خانوار روستایی رشت از آب شرب

در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی از خدمات ماندگار دولت سیزدهم و در هفتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان ، پروژه آبرسانی به روستاهای سراوان ، قاضیان و دهبنه رشت به بهره برداری رسید.
به گزارش نیمرخ/ روز پنجشنبه 8 شهریور1403 و در آخرین روز از هفته دولت ، در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی ، حدود 4 هزار خانوار روستایی در شهرستان رشت از نعمت آب شرب بهداشتی و سالم بهره مند شدند.
«علیرضا غیاثی» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء و بسیج سازندگی در استان اظهار داشت: پروژه آبرسانی به روستاهای سراوان، قاضیان و دهبنه رشت به منظور تأمین آب شرب سالم و بهداشتی حدود 4 هزار خانوار این روستاها توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان اجرا شد.
وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را 9 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: حجم عملیات لوله گذاری این پروژه 4 هزار و 88 متر با قطر 315 میلیمتر می باشد و با بهره برداری از این پروژه 11 هزار و 800 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
کیا عاشوری فرماندار شهرستان رشت نیز با تشریح پروژه های اجرا شده طی دولت سیزدهم اظهار داشت: پروژه آبرسانی به دهستان سراوان یکی از پروژه های مهم در راستای سیاست های مهم دولت مردمی بود که محقق شد و خواسته مردم این منطقه ، اهتمام و توجه ویژه به رفع مشکلات موجود می باشد.
در ادامه سرهنگ ابراهیمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و مجری پروژه تصریح کرد: کنار هم قرار گرفتن مدیران موجب حل مشکلات مردم خواهد شد.
همچنین «جبار کوچکی نژاد» و «محمد رضا احمدی سراوانی» نمایندگان مردم شریف شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی هر یک طی سخنانی با برشمردن اقدامات دولت خدمتگزار ، بر تداوم مسیر خدمت رسانی تأکید داشتند و خواستار رفع مشکلات مردم به خصوص در حوزه روستاها شدند.
سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس گیلان نیز تصریح کرد: خدمت به مردم توفیق است و با توجه به محرومیت هایی که در استان گیلان وجود دارد با وفاق و همدلی و اراده ای که در مسئولین استان مشاهده می شود، در جهت رفع این محرومیت ها و مشکلات مردمی ، مجدانه تلاش خواهند نمود.
«اسدالله عباسی» استاندار گیلان  عم با تأکید بر اینکه امانتدار مردم هستیم و با توجه به مسئولیتی که بعهده داریم برای رفع کاستی های موجود باید راهکارهای لازم ارائه و چالش ها مرتفع گردد، به تشریح اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات سراوان پرداخت و تصریح کرد: با اهتمام شوراها و دهیاری ها پیگیری امور با قدرت و قوت ادامه دارد .
گفتنی است پروژه آبرسانی به روستاهای سراوان، قاضیان و دهبنه رشت با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان، نمایندگان مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسؤولان و مردم عزیز منطقه به بهره‌برداری رسید.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید