کد خبر : 14841 تاریخ انتشار : ۲۶شهریور ۱۴۰۳ ساعت 15:27
مدیر کل نوسازی مدارس استان :

۳۵۲ میلیارد ریال تجهیزات به مدارس گیلان ارسال شد

352  میلیارد ریال تجهیزات به مدارس گیلان ارسال شد

مدیر کل نوسازی مدارس استان از ارسال 352 میلیارد ریال تجهیزات به مدارس گیلان در آستانه بازگشایی مدارس خبرداد.
به گزارش نیمرخ/ مهندس «علی دقیق» مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان گفت:همزمان با سراسر کشور و در آستانه بازگشایی مدارس امروز کاروان تجهیزات هنرستانی و آزمایشگاهی به ارزش 352 میلیارد ریال به نقاط مختلف استان گیلان ارسال شد.
مدیر کل نوسازی مدارس گیلان ، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای برقراری عدالت آموزشی در استان استفاده می‌کنیم، خاطر نشان کرد: ارسال کاروان تجهیزات هنرستانی و آزمایشگاهی به نقاط مختلف استان در همین راستا انجام می شود.
وی برقراری عدالت آموزشی را مهم ترین پیام این کاروان عنوان کرد و بیان داشت: عدالت آموزشی در تمامی متون سند تحول بنیادین تاکید شده و توسعه و تجهیز فضاهای تعلیم و تربیت به ویژه مراکز هنرستانی، قطعاً نقطه عطفی برای ترسیم آینده‌ای درخشان ایران عزیز می باشد.
گفتنی است ؛همزمان با آغاز سال تحصیلی و در آستانه بازگشایی مدارس روز دوشنبه 26 شهریورماه 1403 طی مراسمی با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان، خیرین مدرسه ساز و جمعی دیگر از مسئولین استانی ، تجهیزات هنرستانی و آزمایشگاهی با اعتبار 352 میلیارد ریال در قالب 34 کاروان که با نام و تمثال شهدا مزین گردیده، به اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان تحویل داده شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید