سامانه تلفن گویای 1594 شرکت گاز استان گیلان آماده خدمت رسانی به مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی است.
به گزارش نیمرخ/«عیسی جمال نیکویی» مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این سامانه کشوری در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم و توسعه دولت الکترونیک راه اندازی شده است.
وی با اعلام اینکه تلفن گویای۱۵۹۴ جایگزین تلفن گویای 3414 شده است، تصریح کرد: از این پس متقاضیان و مشترکین می توانند با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفن های ثابت یا همراه؛ بدون گرفتن کد، با شرکت گاز ارتباط برقرار کنند.
جمال نیکویی درخصوص قابلیت های سامانه 1594 اظهار داشت: مشترکین و متقاضیان می توانند با اتصال به این سامانه ارتباطی، از بخش های مختلف سامانه همچون تماس با امور مشترکین شرکت گاز(در ساعات اداری)، اطلاع از آخرین مبلغ بدهی و پرداخت آن، ثبت کارکرد کنتور، تغییر شماره تلفن و ارائه پیشنهادات و انتقادات استفاده نمایند.
مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه هم اکنون کلیه خدمات این شرکت به صورت الکترونیک در دسترس مردم و متقاضیان گاز است؛ به معرفی درگاه های خدمات غیرحضوری گاز پرداخت و گفت: متقاضیان مـی تواننـد با مراجعـه به سـایت شرکت گـاز استـان گیلان، بـه آدرس www.nigc-gl.ir و یا نصب وب اپلیکیشن این شرکت از کلیه خدمات شرکت گاز در بستر الکترونیک بهره مند شوند.
وی در خاتمه افزایش سطح کیفی خدمات را از اولویت های اصلی شرکت گاز عنوان کرد و بر ادامه این روند تا کسب رضایت حداکثری ذینفعان سازمان تاکید کرد.
لازم به توضیح است، شماره 194 (مرکز پیام و اتفاقات گاز) همچنان به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی است.