کد خبر : 14890 تاریخ انتشار : ۳۱شهریور ۱۴۰۳ ساعت 00:20
پیاده راه فرهنگی و گردشگری بندر کیاشهر افتتاح شد

عاطفی خبر داد :اجرای گذر فرهنگ ، هنر و خوراک به زودی در کیاشهر

عاطفی خبر داد :اجرای گذر فرهنگ ، هنر و خوراک به زودی در کیاشهر

هم زمان با هفته وحدت، پیاده راه فرهنگی گردشگری بندر کیاشهر با صرف اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش نیمرخ/ طی مراسمی با حضور دبیر کمیته فرهنگی طرح توسعه محلات کم برخوردار کشور، معاون عمرانی استانداری گیلان، نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار آستانه اشرفیه، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهردار کیاشهر و جمعی از مسئولین شهرستانی، دومین پیاده راه فرهنگی گیلان در بندر کیاشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر در آئین افتتاح این پیاده راه اظهار کرد: پروژه پیاده راه بندر کیاشهر با همراهی و همدلی مسئولین شهری، حمایت‌های اعضای شورای شهر و همراهی مردم و کسبه محترم طی ۷ ماه به بهره برداری رسید و تقدیم شهروندان و مسافران عزیز شد.
وی با تاکید بر اینکه هر شهری نیازمند وجود چنین فضاهایی است، گفت: هر شهری برای پویایی و سرزندگی خود مستلزم طراحی و پیاده سازی چنین فضاهایی است، پروژه پیاده راه فرهنگی در دوره ششم شهری مصوب شد و امیدواریم با تلاش همکاران ، برنامه‌های بهتری برای نشاط شهروندی در پیش رو داشته باشیم.
شهردار کیاشهر اجرای گذر فرهنگ و هنر و گذر خوراک را از جمله پروژه‌های مهم این شهر در آینده نزدیک عنوان کرد و گفت: پروژه پیاده راه فرهنگی به طول ۸ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و در آینده‌ای نزدیک المان‌های شهری در این پیاده راه فرهنگی نصب خواهد شد.
وی در ادامه افزود: پیاده راه فرهنگی بندر کیاشهر بستر مناسبی برای برگزاری مراسم‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای ملی است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید