کد خبر : 15069 تاریخ انتشار : ۱۷مهر ۱۴۰۳ ساعت 10:07
توسط مدیران و کارشناسان ستادی معاونت بهداشتی صورت گرفت

پایش گروهی از ۸ مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان تالش

پایش گروهی از ۸ مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان تالش

مدیران و کارشناسان ستادی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در شهرستان تالش، 8 مرکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت تحت پوشش آن ها را پایش کرده و عملکرد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.
 به گزارش نیمرخ/ در پایش گروهی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش که با حضور دکتر «سید محمود رضوانی» معاون بهداشتی دانشگاه ، مدیران و کارشناسان گروه های ستادی انجام شد، از 8 مرکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت تحت پوشش آن ها پایش صورت گرفت.
در این پایش یک روزه، عملکرد مراکز خدمات جامع سلامت شماره یک، دو، سه تالش، مرکز خدمات جامع سلامت اسالم یک و اسالم دو، مرکز خدمات جامع سلامت لیسار، مرکز خدمات جامع سلامت ناو  و مرکز خدمات جامع سلامت جوکندان و چند خانه بهداشت تحت پوشش آن ها توسط مدیران و کارشناسان ستادی معاونت مورد بررسی قرار گرفت.
جمعیت تحت پوشش این مراکز و خانه های بهداشت بیش از ۱۶۵ هزار و ۹۶۰ نفر بوده و جمعیت شهرستان تالش، بیش از ۲۲۲ هزار نفر است و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ۱۳ مرکز خدمات جامع سلامت ( دو مرکز شبانه روزی)  و ۹۱ خانه بهداشت به مردم این شهرستان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید