کد خبر : 15117 تاریخ انتشار : ۲۲مهر ۱۴۰۳ ساعت 23:17
شهردار رشت در جلسه شورای معاونین :

شایعات رفتن از شهرداری را برای چندمین بار تکذیب می‌کنم/ تا زمانی که شورا تشخیص دهد، خدمت خواهم کرد

شایعات رفتن از شهرداری را برای چندمین بار تکذیب می‌کنم/ تا زمانی که شورا تشخیص دهد، خدمت خواهم کرد

شهردار رشت در جلسه شورای معاونین و درآمدی گفت: تاکنون چندین بار رفتن از شهرداری را تکذیب کرده‌ام اما بازهم این شایعه تکرار می‌شود.
به گزارش نیمرخ/ «رحیم شوقی» شهردار رشت در جلسه شورای معاونین و درآمدی گفت: تاکنون چندین بار رفتن از شهرداری را تکذیب کرده‌ام اما بازهم این شایعه تکرار می‌شود.
شوقی خاطرنشان کرد: حتی علاوه بر اعلام رسمی در صحن علنی شورا و انعکاس وسیع در رسانه‌ها، صوت و تصویر تکذیب را در صفحه شخصی خود نیز منتشر نموده‌ام اما بازهم این شایعات تکرار می‌شود.
وی افزود: همواره تلاش کردم تا از حاشیه‌های دوری کنم اما این بار مجبور به پاسخ گویی دوباره شده‌ام چون حتی برخی از دوستان نیز این شایعات را باور کرده‌اند و به بنده تبریک می‌گویند.
شهردار رشت با بیان اینکه همدلی و وفاق موجود با رئیس و اعضای شورای اسلامی سبب انگیزه مضاعف خدمت به مردم می‌شود به پیشرفت مناسب پروژه‌های میثاق و ساخت چند تقاطع غیرهمسطح و همچنین بازگشایی مسیرهای جدید اشاره کرد و افزود: انجام همزمان این حجم از پروژه‌های عمرانی در رشت کم سابقه بوده که با حمایت رییس و اعضای شورا و نهادهای اجرایی و حاکمیتی و همچنین صبر و حوصله و همراهی مردم در حال اجر است.
وی اظهار داشت: به انجام وعده‌هایی که به مردم و شورا دادم و اتمام پروژه‌ها متعهد هستم و تا زمانی که شورا تشخیص دهد در شهرداری به مردم شهرم خدمت می‌کنم.
شوقی تاکید کرد: اینگونه شایعات بی‌اساس موجب تزلزل در سرمایه گذاران و همچنین کاهش درآمدهای شهرداری می‌شود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید