رسیدگی-به-بیش-از-5-هزار-گزارش-و-شکایت-مردمی-در-سامانه-124<-span><-span><-strong><-p> " /> رسیدگی-به-بیش-از-5-هزار-گزارش-و-شکایت-مردمی-در-سامانه-124<-span><-span><-strong><-p> " />
کد خبر : 5822 تاریخ انتشار : ۲۲آذر ۱۴۰۱ ساعت 21:52

مدیرکل صمت گیلان خبر داد

رسیدگی به بیش از ۵ هزار گزارش و شکایت مردمی در سامانه ۱۲۴


	رسیدگی به بیش از 5 هزار گزارش و شکایت مردمی در سامانه 124

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از رسیدگی به 5 هزار و 346  گزارش مردمی  که طی 8 ماه گذشته از طریق سامانه 124.ir ، تلفن 124 و یا حضوری ثبت شده بود، خبر داد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ تیمور پورحیدری افزود: ۲۳ درصد کل گزارشات مردمی اخذ شده یعنی  تعداد  هزار و 189 مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال گردید.

وی درخصوص فراوانی گزارش های دریافتی مردمی بر اساس نوع واحد خاطرنشان کرد: 3 هزار  و 100 مورد از این گزارشات مربوط به واحدهای خرده ‌فروشی، ۷۵۷ مورد مربوط به واحدهای تولیدی، ۶۵۱ مورد مربوط به واحدهای خدماتی، ۱۱۶ گزارش مربوط به انبار و عمده فروشی و ۷۲۲ مورد از گزارشات مردمی مربوط به سایر رسته های واحدهای صنفی بودند.

  مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ۱۹ درصد گزارشات مردمی اخذ شده قابلیت رسیدگی نداشتند، اظهار داشت: در۱۲۷ مورد از شکایات مردمی رضایت شاکیان جلب گردیده و 3 هزار و 160 مورد از گزارشات مردمی بدون احراز تخلف، ۳۴۷ مورد فاقد مدارک اثباتی، ۴۳۸ مورد فاقد آدرس صحیح و تعطیلی واحد و ۷۷ مورد از گزارشات خارج از حیطه سازمانی بودند.

  مدیرکل صمت گیلان در پایان تاکید کرد: مردم فهیم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف آدرس دقیق واحد متخلف و نوع تخلف آن واحد را در اسرع وقت به صورت کتبی ، سامانه 124.ir  و یا  از طریق تلفن۱۲۴ اطلاع دهند تا اکیپ های بازرسی جهت رسیدگی به گزارشات به سرعت به محل اعزام شوند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید