برگزاری-نخستین-جشنواره-منطقه-ای-«گیلدخت»-در-گیلان<-span><-p> " /> برگزاری-نخستین-جشنواره-منطقه-ای-«گیلدخت»-در-گیلان<-span><-p> " />
کد خبر : 6581 تاریخ انتشار : ۳۰بهمن ۱۴۰۱ ساعت 10:27

برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای «گیلدخت» در گیلان


	برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای «گیلدخت» در گیلان

دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» گفت:نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی «گیلدخت» با راه یابی ۹ اثر به بخش پایانی در رشت برگزار می شود

به گزارش نیمرخ گیلان به نقل از مهر یاسر محجوب با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای «گیلدخت» در گیلان اظهار کرد: فراخوان این جشنواره از شهریورماه آغاز و تا پایان ۲۵ بهمن ماه ۲۲ اثر به دبیرخانه «گیلدخت» ارسال شد.

وی با بیان اینکه امسال این جشنواره به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: ۹ اثر به بخش پایانی این جشنواره راه یافته است. محجوب با اشاره به اینکه سال آینده این جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود، ادامه داد: امسالاستان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، قزوین، البرز، تهران، اردبیل و گیلان در این جشنواره منطقه‌ای حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره از هشتم تا یازدهم اسفند ماه در رشت برگزار می‌شود، اضافه کرد: استان‌های شرکت کننده صبح و بعد از ظهر نهم و دهم اسفندماه در میدان شهرداری و سبزه میدان برنامه اجرا می‌کنند.

دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره از ساعت ۹ و نیم تا ۱۲ و نیم یازدهم اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد.

وی تاکید کرد: آرزوها آرمان‌ها، زنان و انقلاب اسلامی، زنان و دفاع مقدس، زنان و عفاف و حجاب، زنان و تحکیم بنیان خانواده، زنان اشتغال و کارآفرینی، زن و آسیب‌ها اجتماعی، زنان مدافعان سلامت، زنان و حقوق شهروندی، نقش زنان در آموزش شهروندی و زنان سرپرست خانوار ۱۱ محور جشنواره «گیلدخت» است.

 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید