برگزاری-جشن-تکلیف-<-span>۱۳۰۰<-span>-دانش-آموز-دختر-رشتی-در-مصلی-رشت<-span><-span><-span><-p> " /> برگزاری-جشن-تکلیف-<-span>۱۳۰۰<-span>-دانش-آموز-دختر-رشتی-در-مصلی-رشت<-span><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6748 تاریخ انتشار : ۱۵اسفند ۱۴۰۱ ساعت 10:06

برگزاری جشن تکلیف ۱۳۰۰ دانش آموز دختر رشتی در مصلی رشت


	برگزاری جشن تکلیف ۱۳۰۰ دانش آموز دختر رشتی در مصلی رشت

در آخرین روز از هفته تربیت اسلامی ، جشن تکلیف 1300 دانش آموز دختر رشتی در مصلای امام خمینی شهر رشت برگزار شد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ در آخرین روز از هفته تربیت اسلامی، ۱۳۰۰ دانش آموز دختر نواحی یک و دو رشت ورود به سن بلوغ ، آغاز انجام فرائض دینی و گفتگوی با خالق را جشن گرفتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه شهر رشت در حاشیه برگزاری  این مراسم گفت: نماز حرف زدن بنده با خداست و باید سعی کنیم خالصانه به درگاه الهی عرض نیاز کنیم.

 آیت الله رسول فلاحتی با تقدیر از دستگاه آموزش و پرورش در اجرای برنامه جشن تکلیف( عبادت ) از دانش آموزان خواست ضمن احترام به پدر و مادر، وقار و حجاب خود را در زندگی شخصی و اجتماعی حفظ کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان هم در این مراسم با اشاره به حضور ۱۳۰۰ دانش آموز دختر در جشن تکلیف اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری جشن تکلیف در ۲۵ منطقه استان و با شرکت حدود ۱۱ هزار دانش آموز دختر پایه سوم برپا شده است.

محمد فائزی با قدردانی از اولیای دانش آموزان در همراهی و تشویق دانش آموزان خاطرنشان کرد: دانش آموزان ما محصول بوستان تعلیم و تربیت هستند و امیدواریم هماره حضور و لطف الهی را در زندگی احساس کنند.

در پایان دانش آموزان نو مکلّف، دو رکعت نماز شکرانه به امامت آیت الله فلاحتی اقامه کردند.

گفتنی است جشن تکلیف پسران نیز ابتدای سال آینده در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید