اسکان-بیش-از۴۰-هزار-مسافر-نوروزی-در-مدارس-گیلان<-span><-span><-span><-p> " /> اسکان-بیش-از۴۰-هزار-مسافر-نوروزی-در-مدارس-گیلان<-span><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6899 تاریخ انتشار : ۱۰فروردین ۱۴۰۲ ساعت 16:57

اسکان بیش از۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس گیلان


	اسکان بیش از۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس گیلان

 رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: از ابتدای اسکان مسافران فرهنگی کشور در واحدهای آموزشی استان تا پایان نهم فروردین ماه جاری، بالغ بر ۴۰ هزار نفر در مدارس گیلان اسکان داده شدند.
به گزارش نیمرخ گیلان/ علی عطایی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این تعداد در قالب ۱۱ هزار و ۵۰۶ خانواده و حدود ۵۹ هزار و ۱۲۸ نفر روز در مدارس اسکان اقامت یافتند.
وی افزود: مسافران فرهنگی استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و همدان بیشترین اسکان را در واحدهای آموزشی استان به خود اختصاص دادند.
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: ناحیه ۲، ناحیه یک رشت، لاهیجان، آستارا و بندرانزلی به ترتیب بیشترین پذیرش مسافران نوروزی را در این مدت داشتند.
وی با بیان اینکه اسکان مسافران در مدارس تا یازدهم ماه جاری(آخرین روز پذیرش) ادامه دارد، اضافه کرد: ۱۹۴ مدرسه در استان در قالب یک هزار و ۱۶۶ کلاس برای پذیرش مسافران فرهنگی کشور آماده است.
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: علاوه بر این ١٢ مرکز رفاهی دارای ۱۴۰ سوئیت و اتاق با ظرفیت ۵۱۲ تخت نسبت به پذیرش مسافران فرهنگی کشور اقدام می کند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید