ادای-احترام-سرپرست-دانشگاه-علوم-پزشکی-گیلان-به-مقام-شامخ-شهدا-و-جان‌باختگان-نظام-سلامت<-span><-span><-p> " /> ادای-احترام-سرپرست-دانشگاه-علوم-پزشکی-گیلان-به-مقام-شامخ-شهدا-و-جان‌باختگان-نظام-سلامت<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6794 تاریخ انتشار : ۲۱اسفند ۱۴۰۱ ساعت 00:05

در آستانه روز بزرگداشت شهدا صورت گرفت

ادای احترام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مقام شامخ شهدا و جان‌باختگان نظام سلامت


	ادای احترام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مقام شامخ شهدا و جان‌باختگان نظام سلامت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آستانه روز بزرگداشت شهدا بر جوار مزار شهدای سلامت و جان‌باختگان کرونا در آرامستان رشت حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
 به گزارش نیمرخ گیلان/ دکتر محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراهی تعدادی از معاونین، مدیران ستادی و کادر درمان استان در آستانه روز بزرگداشت شهدا در مزار شهدا و جان‌باختگان نظام سلامت استان در آرامستان رشت حضور یافت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این آئین گرامیداشت ضمن قرائت فاتحه و گل‌افشانی مزار شهدا، به مقام شامخ شهدای سلامت و جان‌باختگان دوران کرونا، ادای احترام کرد.
دکتر آشوبی در حاشیه ادای احترام و گل‌باران مزار شهدای سلامت اظهار کرد: شهدا و جان‌باختگان نظام سلامت در دوران کرونا خدماتی ماندگار از خود برجای گذاشتند و با اهدای جان خود، سلامتی و تندرستی را برای ما به ارمغان آوردند.
وی با بیان اینکه پایداری سلامت خود را مدیون و مرهون زحمات کادر درمان هستیم، افزود: زحمات و تلاش‌های مجاهدانه و مردمی پزشکان، پرستاران، بهورزان، کارمندان و دیگر تلاش گران عرصه سلامت را در دوران کرونا که بدون چشم‌داشت و با نثار جان خود در خدمت مردم بودند را نمی‌توان از خاطر برد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید