کد خبر : 8770 تاریخ انتشار : ۱۰تیر ۱۴۰۲ ساعت 23:25
رئیس پلیس مواد مخدر گیلان خبر داد

کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در رشت

 کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در رشت

رئیس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در رشت خبر داد و گفت: ۲ متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش نیمرخ به نقل از مهر، سرهنگ علی احمدپور اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پلیس با اقدامات فنی، رد متهم و همدستش را حین جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری کوئیک در شهرستان رشت پیدا کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان تصریح کرد: خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ احمدپور ادامه داد: قاچاقچی ۳۷ ساله به همراه همدست ۳۵ ساله‌اش دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
وی مواد مخدر را ریشه و بستر شکل‌گیری آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: پلیس با تمام توان در مسیر مبارزه با مواد مخدر و آثار شوم اعتیاد گام برمی‌دارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آنها، گام برمی‌دارد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید