کد خبر : 9387 تاریخ انتشار : ۱شهریور ۱۴۰۲ ساعت 18:43
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت :

در ابتدای مسیر مبارزه با پشه آئدس هستیم

در ابتدای مسیر مبارزه با پشه آئدس هستیم

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: ما اکنون در ابتدای مسیر مبارزه با پشه آئدس هستیم و نباید تصور کنیم که پشه بطور کامل کنترل شده و باید با برنامه‌های مستمر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، روند کنترل پشه آئدس را با همکاری مردم ادامه دهیم.

به گزارش نیمرخ/ نشست بررسی اقدامات انجام شده در مقابله با پشه آئدس با حضور دکتر محمد تقی آشوبی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر جعفر جندقی - رئیس مرکز سلامت محیط و کار و مهندس مهرداد ضرابی - رئیس اداره کنترل ناقلین و عوامل بیولوژیک مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

نظارت بر بهسازی محیط شهری و عملیات مه پاشی

در این نشست که به منظور پایش برنامه‌های بهداشت محیط در کنترل پشه آئدس در استان با رویکرد بهسازی محیط شهری، نظارت بر عملیات مه‌پاشی و مشارکت مردم و ارائه راهکارهای اجرایی در کنترل پشه آئدس برگزار شد، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت  پس از بررسی اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: در این مدت کوتاه، عملکرد سریع و چشمگیری از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان صورت پذیرفته است.

دکتر جندقی با اشاره به نظارت بر بهسازی محیط شهری و همچنین نظارت بر عملیات مه پاشی، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی عمومی و پاسخ کامل به سئوالات مردم بسیار بموقع و مناسب انجام شده است.

در ابتدای مسیر مبارزه با پشه آئدس هستیم

وی خاطرنشان کرد: ما اکنون در ابتدای مسیر مبارزه با پشه آئدس هستیم و نباید تصور کنیم که پشه بطور کامل کنترل شده و می‌بایست با برنامه‌های مستمر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، روند کنترل پشه آئدس را با همکاری مردم ادامه دهیم.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید