کد خبر : 13423 تاریخ انتشار : ۲۷اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 10:21
طی آمارهای ارائه شده ازسوی سامان مدیریت و برنامه ریزی کشور

رضایتمندی مراجعین از عملکرد مراکز ملکی تامین اجتماعی گیلان افزایش یافت

 رضایتمندی مراجعین از عملکرد مراکز ملکی تامین اجتماعی گیلان افزایش یافت

براساس آمارهای ارائه شده از سوی دستگاه های ارزیاب، در سال 1402 میزان رضایتمندی از خدمات درمانی سرپایی، بستری و کمیسیون پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان نسبت به سال 1401 با رشد مواجه بوده است.
به گزارش نیمرخ/ با آمارهای ارائه شده از سوی سازمان مدیریت  وبرنامه ریزی کشور، طی نظر سنجی های انجام شده از مراجعین مراکز ملکی تامین اجتماعی استان، میزان رضاتنمندی از نحوه برخورد و ارائه خدمات، میزان رضایتمندی از تسهیلات رفاهی، نحوه برخورد و ارائه خدمات توسط واحدهای مختلف و... در سال 1402  نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با رشد مواجه بوده است که منجر به افزایش تمایل به مراجعه مجدد به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گیلان و دریافت خدمات شده است.
قابل به ذکر است درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با 13 مرکز درمانی و 2 بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با  2400   موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید.همچنین این مدیریت با پرداخت کمک هزینه به بیماران صعب العلاج (شامل 107 بیماری) و پرداختی های غیر شمول بدنبال کاهش دغدغه های مالی بیماران است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید