کد خبر : 14077 تاریخ انتشار : ۲۱تیر ۱۴۰۳ ساعت 18:29
مدیر عامل آبفای گیلان:

حدود ۶۰ درصد از مشترکین خانگی گیلان بیشتر از الگو، آب مصرف می کنند

حدود 60 درصد از مشترکین خانگی گیلان بیشتر از الگو، آب مصرف می کنند

میر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: حدود ۶۰ درصد از مشترکان خانگی گیلان بیشتر از الگو آب مصرف می‌کنند.

به گزارش نیمرخ/ «علیرضا غیاثی» با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد از مشترکین خانگی گیلان بیشتر از الگو آب مصرف می‌کنند، اظهار کرد: با هدف کنترل و مدیریت مصرف و ضرورت برنامه ریزی برای انجام اقدامات پیشگیرانه، طبق ابلاغ وزارت نیرو، تعرفه محاسبه آب بها برای مشترکین پرمصرف به صورت تصاعدی محاسبه می‌شود و درصد افزایش تعرفه برای مشترکین بد مصرف به صورت پلکانی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با تأکید بر لزوم بهینه سازی مصارف آب شرب، افزود: اگر مدیریت مصرف آب اعمال نشود با مشکلات کم آبی روبرو خواهیم شد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت پرداخت به موقع قبوض آب بها در ارائه بهتر و مطلوب خدمات رسانی به مشترکین، افزود: به منظور رفاه حال مشترکین درگاه‌های پرداخت آنلاین مانند موبایل بانک، لینک کوتاه موجود در پیامک قبض، سیستم USSDفعال می‌باشد.

غیاثی گفت: مشترکان استان می‌توانند از طریق درگاه کدهای دستوری USSD شرکت علاوه بر خدماتی نظیر دریافت و پرداخت قبض آب بها، ثبت یا حذف شماره همراه مشترک و اعلام رقم کارکرد کنتور، نسبت به اعلام حوادث و فوریت‌های آبرسانی در حوزه آب و فاضلاب بدون نیاز به ماندن در صف انتظار ارتباط با کارشناسان پاسخگو، اقدام کنند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید