کد خبر : 14454 تاریخ انتشار : ۲۲مرداد ۱۴۰۳ ساعت 11:52
مدیر عامل شرکت گاز گیلان خبر داد

اجرای عملیات گاز رسانی به ۱۳ روستای کوهستانی رودبار

اجرای عملیات گاز رسانی به 13 روستای کوهستانی رودبار

 مدیر عامل شرکت گاز گیلان ازعملیات گاز رسانی به 13 روستای کوهستانی رودبار خبر داد و گفت: این طرح بزرگ سریع و طبق برنامه در حال انجام است.
به گزارش نیمرخ/«عیسی جمال نیکویی» مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در حاشیه بازدید از پروژه  گاز رسانی به خوشه کوهستانی پارودبار شهرستان رودبار اظهار کرد: خوشه پارودبار دارای 13 روستا است و در تلاشیم تعدادی از این روستاها را تا هفته دولت امسال به شبکه گاز رسانی متصل کنیم.
 مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان هزینه گاز رسانی به خوشه کوهستانی و صعب العبور پارودبار را بالغ بر 94 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این شرکت تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با تامین به موقع منابع مالی، پروژه مذکور را در زمان تعیین شده به بهره برداری برساند.
 وی در بازدید از روستای کوهستانی لایه شهرستان رودبار بیان کرد: برای گازرسانی به این روستا، تاکنون یک ایستگاه گاز به همراه 3.5 کیلومتر خط تغذیه و 2 کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده که تمام این پروژه در زمین های سنگلاخی و مسیری بسیار صعب العبور اجرا شده است.
 جمال نیکویی با قدردانی از پیمانکاران و مشاورین اجرای این طرح مهم گفت: شرکت گاز با همراهی نماینده مردم و فرماندار شهرستان رودبار به صورت مستمر در حال پیگیری و رفع موانع و مشکلات اجرای این طرح است تا گرمای گاز هرچه سریع تر به مردم خونگرم این روستاها برسد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید