مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر آمادگی کامل این منطقه برای میزبانی از گردشگران نوروزی تاکید کرد و گفت: یکی از شاخصهای رضایتمندی گردشگران بهرهبرداری از نظام ارزیابی و نظرسنجی است.
به گزارش نیمرخ/«مصطفی طاعتی مقدم» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین جلسه ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر این منطقه که با حضور معاونین و مدیران عضو تشکیل شد، اولویت نوروز ۱۴۰۴ منطقه آزاد انزلی را بر هماهنگی و همافزایی بیش ازپیش اقدامات مناسبی در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم و مسافرین نوروزی دانست و بر برنامهریزی بر بهرهمندی گردشگران از کلیه محدوده منطقه در فاز تجارت و گردشگری و محدودههای جدید الحاقی تأکید کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی یکی از شاخصهای رضایتمندی گردشگران را بهرهبرداری از نظام ارزیابی و نظرسنجی دانست تا با اعمال نظرات کارگشای مردم در افزایش رضایتمندی و اقبال مسافرین در ایام دیگر سال نیز مؤثر باشد.
وی همچنین پیشنهادها و دستوراتی برای بهینه سازی و تسهیل در هماهنگی امور و برنامههای نوروزی ارائه کرد و گفت: همافزایی میان نهادی درون سازمان با ذینفعان و بازاریان، پایش تجربیات کاری سالهای گذشته، پویا کردن چکلیست در قبال گزارش پیشرفت هفتگی و اجرای کارها، رفع برخی مشکلات در تأمین فضای لازم برای تردد و پارک خودروها و اطلاعرسانی مطلوب میتواند زمینه خشنودی حداکثری و خلق خاطره خوش از حضور و بهرهمندی از امکانات، خدمات و رویدادهای در حال اجرای منطقه آزاد انزلی در ایام نوروز را فراهم آورد.
گفتنی است در این نشست اعضای ستاد گزارشی از اقدامات و برنامههای خود ارائه نموده و به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در زمینه بهرهبرداری حداکثری از نوروز ۱۴۰۴ پرداختند.