بیمارستان-رسول-اکرم-ص-رشت-باید-500-تختخوابی-شود<-span><-span><-span><-strong><-p> " /> بیمارستان-رسول-اکرم-ص-رشت-باید-500-تختخوابی-شود<-span><-span><-span><-strong><-p> " />
کد خبر : 6258 تاریخ انتشار : ۲۷دی ۱۴۰۱ ساعت 22:06

کوچکی نژاد در جلسه شورای اداری مدیریت درمان گیلان :

بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت باید ۵۰۰ تختخوابی شود


	بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت باید 500 تختخوابی شود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان تخت های بستری مراکز دولتی در گیلان بسیار پایین تر از سرانه کشور است و با توجه به نیاز بیمه شدگان و مردم استان، بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت باید به 500 تخت ارتقاء پیدا کند.

به گزارش نیمرخ گیلان/ مهندس «جبارکوچکی نژاد» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه 27 دی ماه 1401) باحضور در جلسه شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان که با حضور دکتر «حسین ابراهیمی» مدیر درمان تامین اجتماعی استان ، معاونین و روسای ادارات در محل مدیریت درمان برگزار شد ، اظهار داشت: از آنجا که  میزان تخت های بستری مراکز دولتی در استان گیلان بسیار پایین تر از سرانه کشور است و با توجه به نیاز استان و مشکلات پیش روی مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی، باید تخت های بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت برای کلان شهر رشت به 500 تخت ارتقاء یابد.

دریافت سند بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت در مرحله پایانی

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان هم در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده در مدیریت درمان بیان کرد:با رفع صدها موانع، روند دریافت سند بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به مرحله پایانی نزدیک شده است.

دکتر ابراهیمی با بیان اینکه ساخت بزرگترین درمانگاه تخصصی شمال کشور  و ارتقاء اورژانس در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در دست اقدام است ،افزود: توسعه و تجهیز مراکز درمانی به منظور کسب رضایتمندی مراجعین و بیماران در سطح مراکز درمانی با سرعت در حال اجرا است؛ به همین منظور مدیریت درمان گیلان چندین پروژه توسعه ای را دنبال می کند که از جمله آن اصلاح ، بهسازی و بروز رسانی تهویه بیمارستان با خرید و نصب هوا رسان های هایژنیک، ساختمان پلی کلینیک لاهیجان ، بازسازی درمانگاه فومن و منجیل ، احداث درمانگاه در شهرهای خمام ، کوچصفهان ، شفت و پیگیری ساخت درمانگاه در شهرهای صومعه سرا ، رضوانشهر ، توتکابن و... است.

گفتنی است در این جلسه معاونین و روسای ادارات مدیریت درمان گزارشی از فعالیت های انجام شده برای توسعه خدمات درمانی در سطح مراکز ملکی تامین اجتماعی گیلان ارائه کردند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید