باید-با-همدلی-برای-تحقق-خواسته-های-مردم-تلاش-کنیم<-span><-span><-p> " /> باید-با-همدلی-برای-تحقق-خواسته-های-مردم-تلاش-کنیم<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6904 تاریخ انتشار : ۱۰فروردین ۱۴۰۲ ساعت 18:43

نماینده رودسر در دیدار نوروزی با دکتر ابراهیمی :

باید با همدلی برای تحقق خواسته های مردم تلاش کنیم


	باید با همدلی برای تحقق خواسته های مردم تلاش کنیم

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولین استان باید با همدلی و تلاش مضاعف برای تحقق خواسته های مردم، ارتقاء شاخص های رشد، توسعه و پیشرفت استان گام بردارند.
به گزارش نیمرخ گیلان/ حجت الاسلام محمد صفری در دیدار نوروزی با دکتر«حسین ابراهیمی» مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان که در محل مدیریت درمان استان انجام شد، راه اندازی بیمارستان شهید املاکی لنگرود در روزهای پایانی سال گذشته را اقدامی موثر و مفید برای بهبود سطح درمان مردم شرق استان دانست و افزود: ارتقاء بهداشت و درمان، یکی از مهمترین نیازهای اساسی مردم استان است.
در این دیدار دکترحسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های یک ساله  مدیریت درمان استان گفت: در سال گذشته مهمترین اقدام مدیریت درمان  استان اتمام، تجهیز و راه اندازی بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود بود.
وی همچنین از مهمترین اقدامات مدیریت درمان را دریافت سند مالکیت بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت بیان کرد و افزود: با دریافت سند بیمارستان انشاء ا... به زودی طرح های بزرگ توسعه ای از جمله افزایش تخت های بیمارستان از 200به 300 تخت ، پروژه ساخت درمانگاههای تخصصی در محوطه بیمارستان ، پروژه ساخت مرکز رفاهی و اقامتی برای بازنشستگان تامین اجتماعی و طرح توسعه بخش اورژانس و بخش آنژیوگرافی و آنژیوپلاسی در محوطه بیمارستان آغاز خواهد شد.
دکتر ابراهیمی یکی از اقدامات مهم مدیریت درمان در سال گذشته را تجهیز 12مراکزدرمانی استان  به دیزل ژنراتورهای قوی با اعتباری بالغ بر120 میلیارد ریال عنوان نمود و گفت: در شرایط بحرانی و حوادث غیر مترقبه، همواره آمادگی کامل برای  ارائه خدمت رسانی به مردم و جامعه در مراکز درمانی وجود خواهد داشت.
مدیردرمان استان در این دیدار همچنین به دریافت مجوز ساخت پلی کلینیک تخصصی در شهر لاهیجان ، بهسازی و بازسازی درمانگاه منجیل و... اشاره نمود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید