درمانگاه-منجیل-در-چارچوب-ضوابط-و-مقررات-سازمان-بازسازی-می-شود<-span><-span><-span><-p> " /> درمانگاه-منجیل-در-چارچوب-ضوابط-و-مقررات-سازمان-بازسازی-می-شود<-span><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6738 تاریخ انتشار : ۱۳اسفند ۱۴۰۱ ساعت 20:16

مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان :

درمانگاه منجیل در چارچوب ضوابط و مقررات سازمان بازسازی می شود


	درمانگاه منجیل در چارچوب ضوابط و مقررات سازمان بازسازی می شود

مدیردرمان تامین اجتماعی استان  گیلان گفت:به جد پیگیر هستیم تا عملیات اجرایی ساخت درمانگاه صومعه سرا، شفت، خمام و توتکابن در سال جدید آغاز شود.

به گزارش نیمرخ گیلان/ در آخرین جلسه شورای اداری مدیریت درمان گیلان که در محل بیمارستان تازه تاسیس کومله لنگرود برگزار شد، دکتر «حسین ابراهیمی» به نقل از مدیر کل درمان مستقیم سازمان گفت: درمانگاه منجیل درچارچوب ضوابط و مقررات سازمان بازسازی و برای خدمت رسانی به بیمه شدگان آماده خواهد شد.

مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان تاکید  کرد: حضور دکتر ناقوسی  مدیرکل درمان مستقیم در استان و بازدید از مراکز درمانی به ویژه در رفع برخی موانع و مشکلات بیمارستان شهید املاکی لنگرود بسیار با ارزش و مهم بود، از جمله اینکه پس از بازدید ازفضای فیزیکی کلینیک مستقل دندانپزشکی رشت موافقت کردند مکانی مناسب برای این کلینیک اجاره تا دریافت خدمات دندانپزشکی در این مرکز برای بیمه شدگان و مراجعین به سهولت انجام شود.

وی به بخشی از اقدامات  سال 1401 اشاره نمود و یاد آور شد: علاوه بر راه اندازی و آغاز به کار بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود ، همه مراکز درمانی برای مواجهه با بحران های احتمالی به دیزل ژنراتو های قوی مجهز شدند، همه درمانگاه های ملکی دو طبقه یا بیشتر به آسانسور مجهز شدند و بیش از 300 نیرو درسال 1401در مدیریت درمان جذب و تعداد همکاران درمان استان هم به بیش از 1700 نفر رسید.

مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان برنامه های مهم توسعه ای برای سال آینده را آغاز عملیات اجرایی درمانگاههای تخصصی ، اورژانس همراه با بخش آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و ساختمان پلی کلینیک تخصصی لاهیجان عنوان نمود و اظهار داشت :مدیریت درمان به جد پیگیر است تا عملیات اجرایی ساخت درمانگاه صومعه سرا، شفت، خمام و توتکابن در سال جدید آغاز شود.

شایان ذکر است در این جلسه روسای مراکز درمانی و کارشناسان ستادی نیز نظرات و پیشنهادات خود را برای توسعه خدمات و برنامه های سال پیش رو بیان کردند.

در حاشیه این جلسه به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، از همکاران جانباز مدیریت درمان قدردانی شد.

 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید