تمدید-مهلت-تطبیق-مجوز-تاسیس-پیش-دبستانی‌ها-تا-۷-اردیبهشت<-span><-span><-p> " /> تمدید-مهلت-تطبیق-مجوز-تاسیس-پیش-دبستانی‌ها-تا-۷-اردیبهشت<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7000 تاریخ انتشار : ۱۹فروردین ۱۴۰۲ ساعت 18:07

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان خبر داد

تمدید مهلت تطبیق مجوز تاسیس پیش دبستانی‌ها تا ۷ اردیبهشت


	تمدید مهلت تطبیق مجوز تاسیس پیش دبستانی‌ها تا ۷ اردیبهشت

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان از تمدید مهلت تطبیق مجوز تاسیس پیش دبستانی‌ها تا تاریخ ۷ اردیبهشت خبر داد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ زینب کریمی با اعلام این خبر گفت: از آنجا که در روز‌های پایانی سال با مشکلات متعدد سامانه‌ای روبرو بودیم و تعداد محدودی از موسسان موفق به  بارگذاری مستندات نشده اند، برای آرامش خاطر این عزیزان، فرایند تطبیق مجوز تاسیس در استان گیلان تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ تمدید شده است.
وی افزود: موسسان پیش دبستانی ها و مهدهای کودک می توانند با مراجعه به سامانه : smttk.gov.ir ( سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ) نسبت به بارگذاری مستندات اقدام کنند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با توجه به اینکه در سامانه بخش تیکت فعال شده است، متقاضیان در صورت داشتن هرگونه مشکل در بارگذاری مستندات می‌توانند با ثبت تیکت، پس از چند روز پاسخ دریافت کنند.
کریمی در پایان خاطرنشان کرد: موسسانی که اقدام به تطبیق مجوز نکنند، از سال تحصیلی جدید اجازه فعالیت ندارند و باید به مانند یک متقاضی جدید جهت صدور مجوز با شرایط خاص اقدام کنند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید